Share this post on:

خرید فالوور در آستارا به چه صورت است ؟

خرید فالوور در آستارا در سایت خریدفالوور.آی آر صورت میگرد

فالوورها بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. فالوورهای اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید و مشاهده کنید که نمایه اینستاگرام شما بیشتر شناخته شود

با خرید فالوور اینستاگرام واقعی بیشتر دیده می شوید و در معرض دید قرار می گیرد.

میخوایی فالوورات بیشتر بشه ، میخوایی از پیجت پول دربیاری ، میخوایی بازدید پستت بیشتر بشه ، با سفارش فالوور از سایت خریدفالوور ، فالوورای پیجت رو ببر بالا

اگه حوصله ی جمع کردن دونه به دونه ی فالوور رو ندارین و میخوایین یک شبه چندکا فالوور داشته باشین ، از طرفی هم داشتن فالوور زیاد باعث میشه افراد به فالووکردنتون ترغیب بشن پس همین الان با خرید فالوور پیج اینستاگرامت رو ببر بالا

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور در اینستاگرام به دو روش دنبال کننده ی ایرانی و فالوور واقعی هدفمند صورت می پذیرد ، برای بالابردن فروش محصولات پیجتان , معرفی کالا ، کارها و خدماتتان و اعتماد سازی از سوی خود برای مشتریانتان , نیاز دارید تا اقدام به افزایش دنبال کننده ی پیجتون کنید ، تیم خریدفالوور.آی آر به دلیل تعداد سفارش های مشتریان عزیز , فالوورهای که سفارش خرید بوده رو به صورت کاملا تضمینی به صفحه ی اینستاگرامی پیج تان اضافه خواهد کرد .

معرفی شهر آستارا

آستارا از شهرهای بزرگ استان گیلان و مرکز شهرستان آستارا است. آستارا در شمالی‌ترین نقطهٔ استان گیلان و در مرز ایران با جمهوری آذربایجان می باشد و از نظر جغرافیایی در مرکز منطقهٔ تالش قرار گرفته‌است.

آستارا از شرق به دریای خزر، از شمال به آستارای جمهوری آذربایجان، از غرب به استان اردبیل و از جنوب به شهرستان تالش محدود شده‌است.

آستاراچای، آستارای ایران را از آستارای جمهوری آذربایجان جدا می‌سازد. بخش اصلی راه شوسهٔ اردبیل —آستارا تقریباً به موازات همین رود و خط مرزی کشیده شده‌است.

راه ارتباطی مهم

این شهر از نظر ارتباطی بر سر یک سه‌راهی مهم قرار گرفته‌است؛ راه جنوبی آن به بندر انزلی و رشت، راه شمالی آن به آستارای جمهوری آذربایجان و باکو و راه غربی آن نیز که از گردنهٔ حیران می‌گذرد، به اردبیل و تبریز منتهی می‌شود.

آستارا شهری مرزی و یکی از قطب‌های اقتصادی، توریست داخلی و بین‌المللی در ساحل غربی دریای خزر در شمال ایران است.

آستارا از لحاظ اقتصادی در سطح استان و کشور نقش تعیین‌کننده‌ای را داراست. این شهر از لحاظ اقامت مسافر در سطح استان گیلان دارای رتبهٔ نخست بوده و بین ۲۰ تا ۳۰ شهر گردش‌پذیر ایران با جذب سالانه شش میلیون مسافر داخلی و ۸۰۰ هزار مسافر خارجی به‌شمار می‌رود.

علاوه بر این، بندر آستارا نخستین بندر خصوصی کشور و پنجمین بندر فعال ترانزیتی شمال کشور است. بزرگ‌ترین پرچم کشور در استان گیلان در پایانه مرزی این شهر و بزرگ‌ترین پرچم کشور در فلکه لا برافراشته شده‌است.

آستارا مهم‌ترین پل ارتباطی راهبردی میان ایران و جمهوری آذربایجان، دروازهٔ ورود به منطقهٔ قفقاز، دروازهٔ طلایی ورود به اروپا، دارای بزرگ‌ترین صادرات کشور در زمینهٔ تجارت چمدانی، سومین مرز فعال کشور در زمینهٔ صادرات و واردات، یکی از قدیمی‌ترین گمرکات کشور با بیش از ۲۰۰ سال سابقه، رتبهٔ نخست صادرات و بزرگ‌ترین گمرک زمینی شمال کشور، از امن‌ترین و پرترددترین مرزهای زمینی کشور، دومین منبع درآمد گمرکی استان گیلان و دارای بیشترین سهم ارزشی صادرات چمدانی در کشور است.

طبق سرشماری ۱۳۹۵، جمعیت شهر آستارا ۵۱٬۵۷۹ نفر است. زبان بیشتر مردم آستارا ترکی آذربایجانی است. نیمی از مردم نیز به زبان تالشی صحبت می‌کنند.

داشتن فالوور برای چه کارهایی در آستارا مناسب است ؟

از نظر اقتصادی می‌توان گفت آستارا به هیچ‌کدام از شهرستان‌های هم تراز خود شباهتی ندارد. وجود نقطه صفر مرزی با آذربایجان در گذشته و جمهوری آذربایجان در حال حاضر و همچنین دارابودن مرز آبی و خاکی با این کشور از جمله دلایل این ناهمگونی است. آستارا به سبب واقع شدن در گلوگاه حیاتی دریای خزر و همچنین نزدیکی به مرکز کشور (نسبت به دیگر نقاط مرزی کشور) با فاصله ۵۳۰ کیلومتر از تهران و ۱۹۰ کیلومتر از مرکز استان گیلان از ویژگی‌های طبیعی منحصربه‌فردی سود می‌برد

که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • قرار داشتن در نقطه مرزی ایران با جمهوری آذربایجان
  • همسایگی با ۴ کشور تازه استقلال یافته شوروی سابق * تنها راه ترانزیتی زمینی خلیج فارس با کشورهای آسیای میانه * اتصال آستارا (ایران) به آستارا (آذربایجان) از طریق راه‌آهن در آینده نزدیک
  • دسترسی آسان به امکانات خطوط انتقال گاز و برق
  • طبیعت ملایم و مساعد و گردشگری مناسب
  • دریایی ملایم با ۱۲۰ روز آفتابی و با شیب کم
  • بزرگراه جاده ۴۹ (ایران) که مرز آذربایجان را از طریق آستارا به قزوین و تهران و از طریق ساوه به جاده ۶۵ متصل می‌کند.
  • بزرگراه جاده ۱۶ (ایران) جاده‌ای در شمال و شمال غربی ایران است که از گیلان شهر آستارا آغاز می‌شود و از شهرهای تبریز، اردبیل و سراب می‌گذرد و به ترکیه متصل می‌شود. قسمتی از این جاده به خاطر گذر از میان دریاچهٔ ارومیه توسط پل، بسیار مهم است.
  • بزرگراه ۸ آسیا که به صورت علامت اختصاری AH-8 نشان داده می‌شود، بزرگراهی است به طول ۴۹۰۷ کیلومتر که از تورپینوفکا در روسیه آغاز شده و در بندر امام خمینی ایران پایان می‌یابد.

وبه همه این‌ها باید اضافه کرد که مرز آستارا، تقریباً تنها مرز امن و دست نخورده و بدون تنش ایران در حداقل ۸۰ سال گذشته‌است که خود تأثیر بسزایی در امنیت اقتصادی و سیاسی این شهر دارد.

مدیران رستورانها ، فروشگاه ها ، غذاخوریهای داخل شهر ، مغازه ها ی و بوتیک های فروش البسه ، مدیران سایتهای گردشگری و فروشگاهی ، مجتمع های آموزشی و ….. در تمامی زمینه ها می توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود به رشد پیج کاری خودشان و افزایش مشتریانشان کمک کنند

در زمینه ی گردشگری بسیار مناسب خرید فالوور برای پیجهای اینستاگرام می باشد .

نحوه سفارش و خرید فالوور در آستارا

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید پیشنهاد تیم ما  این است که از ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت خریدفالوور.آی آر استفاده کنید .

جهت خرید فالوور ایرانی ارزان  از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و جهت سفارش و درخواست فالوور واقعی اقدام کنید

 

سوالات متداول درباره ی سفارش فالوور اینستاگرام

 

آیا باید بعد از سفارش  ، باید اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج کنم ؟

 

پاسخ : نخیر ، نیازی نیست

 

چقدر طول میکشد تا افزایش فالوور پیج ام انجام شود؟

 

پاسخ : زمان انجام سفارش و انجام درخواست بستگی به تعداد فالوور درخواستی بستگی دارد

سعی می شود در کمترین زمان ممکن صورت پیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *