Share this post on:

خرید فالوور در جلفا به چه صورت است ؟

خرید فالوور در جلفا در سایت خریدفالوور.آی آر صورت میگیرد.

فالوورها بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. فالوورهای اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید و مشاهده کنید که نمایه اینستاگرام شما بیشتر شناخته شود

با خرید فالوور اینستاگرام واقعی بیشتر دیده می شوید و در معرض دید قرار می گیرد.

میخوایی فالوورات بیشتر بشه ، میخوایی از پیجت پول دربیاری ، میخوایی بازدید پستت بیشتر بشه ، با سفارش فالوور از سایت خریدفالوور ، فالوورای پیجت رو ببر بالا

اگه حوصله ی جمع کردن دونه به دونه ی فالوور رو ندارین و میخوایین یک شبه چندکا فالوور داشته باشین ، از طرفی هم داشتن فالوور زیاد باعث میشه افراد به فالووکردنتون ترغیب بشن پس همین الان با خرید فالوور پیج اینستاگرامت رو ببر بالا

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور در اینستاگرام به دو روش دنبال کننده ی ایرانی و فالوور واقعی هدفمند صورت می پذیرد ، برای بالابردن فروش محصولات پیجتان , معرفی کالا ، کارها و خدماتتان و اعتماد سازی از سوی خود برای مشتریانتان , نیاز دارید تا اقدام به افزایش دنبال کننده ی پیجتون کنید ، تیم خریدفالوور.آی آر به دلیل تعداد سفارش های مشتریان عزیز , فالوورهای که سفارش خرید بوده رو به صورت کاملا تضمینی به صفحه ی اینستاگرامی پیج تان اضافه خواهد کرد .

معرفی شهر جلفا

جُلفا شهر گمرکی و مرزی کشور ایران، در جنوب ساحل رود مرزی ارس در ۱۳۵ کیلومتری شمال تبریز و ۶۵ کیلومتری شمال مرند و ۱۳۵ کیلومتری شمال غرب ورزقان در استان آذربایجان شرقی واقع شده‌است. مردم این شهر به زبان ترکی آذربایجانی تکلم می‌کنند.

جلفا، به لحاظ جغرافیایی و به دلیل واقع شدن در نقطه صفر مرزی و همسایگی با کشورهای ارمنستان و آذربایجان و مهم‌تر از همه بهره‌مندی از خط آهن سراسری و اتصال آن به آسیای میانه و قفقاز از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و یکی از شهرهای مهم و ترانزیتی کشور محسوب می‌شود. همچنین قرار گرفتن جلفا در منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس که در حال تبدیل به یکی از قطب‌های تجاری-صنعتی ایران و منطقه است، به اهمیت این منطقه افزوده‌است منطقه آزاد ارس و به‌خصوص جلفا دومین مقصد گردشگری استان بعد از تبریز محسوب می‌شود و با توجه موقعیت مناسب مرزی بین سه کشور ایران، جمهوری آذربایجان و ارمنستان دارای بازارچه‌های مرزی، مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری بسیار زیادی می‌باشد.

جلفا

وجود آثار تاریخی متعدد از جمله کلیساهای تاریخی مختلف و کاروانسراها نشان از تاریخ غنی این منطقه و اهمیت آن در گذشته می‌باشد. در کنار این پتانسیل‌ها، شهرستان جلفا به دلیل موقعیت ویژه و واقع شدن در منطقه تجاری ارس، قطب مهم تجاری و بازرگانی ایران محسوب می‌شود. در جلفا آثاری از جنگ ایران و روسیه یافت می‌شود. همچنین آثاری دیگری از روسیه من جمله راه‌آهن جلفا به تبریز و بالعکس است که ساخت روسیه است. حتی قطار آن ساخت روسیه است.

سابقه تاریخی جلفا

شهر جلفا از زمان‌های قدیم به خاطر موقعیت جغرافیایی و استراتژی اهمیت خاصی داشته و از لحاظ فرهنگی و مدنی دارای شهرتی بس فراوان بوده‌است. به طوری که اصحاب الرس در زمان حضرت سلیمان بن داود در این منطقه ظهور کرده و سبب ایجاد دوازده شهر در کنار رودخانه ارس شدند، که نام دوازده ماه بر آن‌ها اطلاق گردید.

اقلیت‌های مذهبی ایران در ایالات شمال‌غرب و به خصوص ارومیه از مسیحیان ارمنستان می‌باشند که اغلب ساکنین قدیمی جلفا بودند.

روز سوم اسفندماه ۱۳۹۳ روستای حق‌ویردی‌آباد به مساحت ۶۰ هکتار به شهر جلفا الحاق شد. حتی اسب‌های جشن‌های ۲۵۰۰ شاهنشاهی ایران از آنجا آورده شده‌است.

جمعیت و مردم جلفا

جمعیت شهر جلفا بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی ۸٬۸۱۰ نفر بوده‌است. مردم این شهر به ترکی آذربایجانی صحبت می‌کنند.

نقاط تاریخی و دیدنی

حمام جلفا، کلیسای سنت‌استپانوس (واقع در ۲۶ کیلومتری غرب جلفا)، پل ضیاءالملک (نخجوانی)، آبشار آسیاب خرابه (واقع در ۲۷ کیلومتری هادی‌شهر در حاشیه رود ارس)، امامزاده شعیب دوزال، امامزاده سید محمد نوجه‌مهر (از نوادگان امام موسی کاظم (ع))، روستای کردشت (شامل مجموعه تاریخی و حمام کردشت)، روستای اوشتبین (روستای پله‌ای)، منطقة حفاظت‌شده ارسباران (با وسعت ۷۲ هزار هکتار در کناره‌های جنوبی رود ارس) و روستای زاویه (زیوه) که در ان امامزاده ای تاریخی که توسط یک معمار نخجوانی ساخته شده‌است و درخت‌هایی دو هزار ساله در حیاط ان امامزاده دارد.

کاروان سرای خواجه نظر

داشتن فالوور برای چه کارهایی در جلفا مناسب است ؟

مدیران رستورانها ، فروشگاه ها ، غذاخوریهای داخل شهر ، مغازه ها ی و بوتیک های فروش البسه ، مدیران سایتهای گردشگری و فروشگاهی ، مجتمع های آموزشی و ….. در تمامی زمینه ها می توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود به رشد پیج کاری خودشان و افزایش مشتریانشان کمک کنند

در زمینه ی گردشگری بسیار مناسب خرید فالوور برای پیجهای اینستاگرام می باشد .

نحوه سفارش و خرید فالوور در جلفا

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید پیشنهاد تیم ما  این است که از ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت خریدفالوور.آی آر استفاده کنید .

جهت خرید فالوور ایرانی ارزان  از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و جهت سفارش و درخواست فالوور واقعی اقدام کنید

 

سوالات متداول درباره ی سفارش فالوور اینستاگرام

 

آیا باید بعد از سفارش  ، باید اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج کنم ؟

 

پاسخ : نخیر ، نیازی نیست

 

چقدر طول میکشد تا افزایش فالوور پیج ام انجام شود؟

 

پاسخ : زمان انجام سفارش و انجام درخواست بستگی به تعداد فالوور درخواستی بستگی دارد

سعی می شود در کمترین زمان ممکن صورت پیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *