Share this post on:

خرید فالوور در خوی به چه صورت است ؟

خرید فالوور در خوی در سایت خریدفالوور.آی آر صورت میگیرد.

فالوورها بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. فالوورهای اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید و مشاهده کنید که نمایه اینستاگرام شما بیشتر شناخته شود

با خرید فالوور اینستاگرام واقعی بیشتر دیده می شوید و در معرض دید قرار می گیرد.

میخوایی فالوورات بیشتر بشه ، میخوایی از پیجت پول دربیاری ، میخوایی بازدید پستت بیشتر بشه ، با سفارش فالوور از سایت خریدفالوور ، فالوورای پیجت رو ببر بالا

اگه حوصله ی جمع کردن دونه به دونه ی فالوور رو ندارین و میخوایین یک شبه چندکا فالوور داشته باشین ، از طرفی هم داشتن فالوور زیاد باعث میشه افراد به فالووکردنتون ترغیب بشن پس همین الان با خرید فالوور پیج اینستاگرامت رو ببر بالا

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور در اینستاگرام به دو روش دنبال کننده ی ایرانی و فالوور واقعی هدفمند صورت می پذیرد ، برای بالابردن فروش محصولات پیجتان , معرفی کالا ، کارها و خدماتتان و اعتماد سازی از سوی خود برای مشتریانتان , نیاز دارید تا اقدام به افزایش دنبال کننده ی پیجتون کنید ، تیم خریدفالوور.آی آر به دلیل تعداد سفارش های مشتریان عزیز , فالوورهای که سفارش خرید بوده رو به صورت کاملا تضمینی به صفحه ی اینستاگرامی پیج تان اضافه خواهد کرد .

معرفی شهر خوی

خوی یکی از شهرهای استان آذربایجان غربی است که براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ دومین شهر پرجمعیت استان بعد از ارومیه قلمداد می‌شود.

اکثریت مردم خوی به زبان ترکی آذربایجانی سخن می‌گویند، عده‌ای از مردم نیز به زبان کردی کرمانجی سخن می‌گویند که بیشتر ساکن منطقه قطور می‌باشند.

جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود که با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر می‌باشد و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته‌ است.

این شهر به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یکی از شهرهای شاخص کشور محسوب می‌شود و یکی از کهن‌ترین مراکز تمدن در شمال غرب ایران است که کانون بسیاری از حوادث تاریخی بوده‌است.

موزه تاریخی خوی در ۱۳۴۸ هجری شمسی تأسیس شد و آثار باستانی و تاریخی آن نشان از تاریخ و تمدن ۷ هزارساله خوی می‌باشد.

Khoy city.iran.jpg

خوی و جاده ایریشم

خوی به‌دلیل واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و جاده تجارتی شرق و غرب، مورد بازدید بسیاری از جهانگردان و ایرانشناسان واقع شده‌است.

بعد از گسترش امپراتوری سلجوقیان به آناطولی و غرب، این شهر به دلیل موقعیت ویژه آن و قرار گرفتن در سر راه اصلی شرق به غرب، اهمیت و رونق علمی، فرهنگی، اقتصادی بسیار یافت.

جادهٔ ابریشم در فاصلهٔ ۲۵ کیلومتری شمال غربی خوی در جادهٔ چالدران بالاتر از قوردیک قفه سی رد می‌شد که در زبان محلی به این جادهٔ ابریشم «دوه اوچان» (محل پرواز کردن شتر) می‌گفتند؛ چرا که به‌دلیل سرازیری شدید این جاده شتران با مال‌التجاره با سرعت زیاد حرکت نموده چنان‌که گویی پرواز می‌کردند.

از منابع تاریخی و سفرنامه‌ها از جمله سفرنامهٔ ناصرخسرو مطالب قابل توجهی دربارهٔ خوی به‌دست می‌آید.

آداب و رسوم مردم شهر خوی

در شهر خوی هم شبیه به سایر شهرهای ایران برخی آداب و رسوم با مناسک خاصی برگزار می‌شود. یکی از این روزهای خاص در خوی، شب چله است.

شب یلدا یا شب چیلله گئجه‌سی به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال، آخرین شب پاییز و نخستین شب زمستان در شهر خوی گرامی داشته می‌شود.

طبیعت خوی

undefined

طبیعت اطراف خوی

خوی در میان کوه‌های بلند واقع شده‌است به همین دلیل آب و هوای آن در تابستان گرم و در زمستان بسیار سرد است.

آب و هوای این شهرستان در فصل بهار بسیار دلچسب است. کوه چله‌خانه در مجاورت این شهرستان قرار دارد و نیز کوه اورین که برای مردم این شهر کوهی با ارزش و تاریخی است.

منطقه بکر جهنم دره خوی یا به قولی دره قیریس که یک دره کاملاً بکر با کوه‌ها و صخره‌هایی است که از وسط شان راه عبوری دارند و ارتفاع آن‌ها گاهی به ارتفاع یک برج ده طبقه می‌رسد که در بالا به همدیگر چسبیده‌اند.

در این دره سرسبز جانورانی مانند خرس قهوه‌ای، آهو، و گوزن وجود دارند. شهر سرسبز و توریستی فیرورق – روستای علی شیخ – روستای وار و پسک – و منطقه قطور با آبگرم و درمانی آن یکی از مراکز گردشگری این شهرستان بحساب می‌آید.

داشتن فالوور برای چه کارهایی در خوی مناسب است ؟

مدیران رستورانها ، فروشگاه ها ، غذاخوریهای داخل شهر ، مغازه ها ی و بوتیک های فروش البسه ، مدیران سایتهای گردشگری و فروشگاهی ، مجتمع های آموزشی و ….. در تمامی زمینه ها می توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود به رشد پیج کاری خودشان و افزایش مشتریانشان کمک کنند

در زمینه ی گردشگری بسیار مناسب خرید فالوور برای پیجهای اینستاگرام می باشد .

نحوه سفارش و خرید فالوور در خوی

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید پیشنهاد تیم ما  این است که از ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت خریدفالوور.آی آر استفاده کنید .

جهت خرید فالوور ایرانی ارزان  از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و جهت سفارش و درخواست فالوور واقعی اقدام کنید

 

سوالات متداول درباره ی سفارش فالوور اینستاگرام

 

آیا باید بعد از سفارش  ، باید اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج کنم ؟

 

پاسخ : نخیر ، نیازی نیست

 

چقدر طول میکشد تا افزایش فالوور پیج ام انجام شود؟

 

پاسخ : زمان انجام سفارش و انجام درخواست بستگی به تعداد فالوور درخواستی بستگی دارد

سعی می شود در کمترین زمان ممکن صورت پیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *