Share this post on:

تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام

تشخیص فالوور فیک چگونه است ؟

امروزه افراد زیادی در اینستاگرام کار می کنند و به دنبال راه هایی برای کسب درآمد در این زمینه هستند، اما همه آنها موفق نیستند و پس از مدتی ناامید می شوند و این مسیر را ادامه نمی دهند. یکی از مواردی که افراد را در تبلیغات اینستاگرام به خصوص در ایران آزار می دهد، پروفایل های جعلی است.

تشخیص فالوور فیک در اینستاگرام

هنگامی که فرآیند افزایش فالوور اینستاگرام را شروع می کنید، باید قدرت شناسایی فالوورهای تقلبی را داشته باشید و از صحت فرآیند افزایش فالوور اطمینان حاصل کنید.

هرکسی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای خود را افزایش دهد، اما افزایش فالوور همیشه به معنای موفقیت در زمینه اینستاگرام نیست. شما باید بتوانید صفحه اینستاگرام خود را فعال و پویا نگه دارید که تنها با فالوورهای واقعی امکان پذیر است. در این مقاله به خاطر داشته باشید که فالوورهای تقلبی به معنای فالوورهای غیرواقعی نیستند و فالوورهایی هستند که ارزش بالایی برای کسب و کار یا صفحه شما ندارند و با شما درگیر نمی شوند.

نحوه تشخیص فالوور فیک یا جعلی :

اما این سوال پیش می آید که چگونه می توان کلاهبرداری فالوور را تشخیص داد؟ با پروفایل های جعلی، چندین عنصر وجود دارد که می توانید برای شناسایی افراد غیرفعال و نامناسب استفاده کنید.

نحوه تشخیص فالوور فیک یا جعلی

1. تعداد بسیار نزدیکی از فالوورها و آنفالو کنندگان

اکانت هایی هستند که فقط به دنبال افزایش فالوور هستند و به هیچ وجه با شما ارتباط برقرار نمی کنند و محتوای مناسبی را در صفحه خود ارسال نمی کنند. این اکانت ها ربات نیستند و ارزش کمی دارند. مثلاً اینکه فردی با 5000 فالوور 5000 نفر را فالو کند طبیعی نیست. ممکن است در این راستا با استثناهایی مواجه شوید، اما یکی از روش های تشخیص فالوور، تقلبی یا کم ارزش بودن این روش است.

2. افرادی که نظرات معمولی را ارسال می کنند.

حتما تا به حال در پست های خود با کامنت هایی مانند «مقاله خوبی بود»، «عکس خوبی بود» برخورد کرده اید. هدف این افراد تعامل با شما از طریق ارسال نظر در پست شما نیست، آنها فقط می خواهند از طریق نظرات دیده شوند. این افراد فالوورهای مناسبی برای شما نیستند و نمی توانید انتظار داشته باشید که فروش برای کسب و کارتان افزایش یابد.

3. نام و تصویر غیر مرتبط

یکی دیگر از مواردی که می توانید برای تشخیص کلاهبرداری فالوورها از آن استفاده کنید، بررسی عکس و نام پروفایل اینستاگرام افراد است. افرادی که عکس پروفایل ندارند و با نام مطابقت ندارند نمی توانند برای شما فالوور فعال باشند. افرادی که در اینستاگرام فعال هستند نام و تصویر پروفایل واضح و مناسبی دارند تا بتوانند توسط دوستان یا همکارانشان شناسایی شوند.

موارد بالا تقریبی است و فالوورها جعلی نیستند اما به شما در فروش کمک نمی کنند. اگر کسب و کاری دارید که می خواهید در اینستاگرام تبلیغ کنید، باید بتوانید فالوورهای واقعی و فعال را به صفحه خود جذب کنید.

راه حل خریدفالوور.آی آر برای شناسایی فالوورهای جعلی

شما قادر خواهید بود در ربات فالوور اینستاگرام پیج های نامناسب و جعلی را گزارش دهید که در این صورت تمام اعتبار شما برگردانده می شود.

راه حل خریدفالوور.آی آر برای شناسایی فالوورهای جعلی

همچنین باید هنگام انتخاب صفحات هدف خود مراقب باشید و تعداد لایک ها، نظرات و تعاملات کاربران با صفحه هدف خود را بررسی کنید تا مشخص کنید که آیا فالوورهای صفحه هدف شما فعال هستند یا خیر. اگر صفحه هدف شما انتخاب درستی است، در نیمه راه شناسایی ردیابی هستید.

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *