Share this post on:

خرید فالوور در آق قلا به چه صورت است ؟

خرید فالوور در آق قلا در سایت خریدفالوور.آی آر صورت میگیرد.

فالوورها بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. فالوورهای اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید و مشاهده کنید که نمایه اینستاگرام شما بیشتر شناخته شود

با خرید فالوور اینستاگرام واقعی بیشتر دیده می شوید و در معرض دید قرار می گیرد.

میخوایی فالوورات بیشتر بشه ، میخوایی از پیجت پول دربیاری ، میخوایی بازدید پستت بیشتر بشه ، با سفارش فالوور از سایت خریدفالوور ، فالوورای پیجت رو ببر بالا

اگه حوصله ی جمع کردن دونه به دونه ی فالوور رو ندارین و میخوایین یک شبه چندکا فالوور داشته باشین ، از طرفی هم داشتن فالوور زیاد باعث میشه افراد به فالووکردنتون ترغیب بشن پس همین الان با خرید فالوور پیج اینستاگرامت رو ببر بالا

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور در اینستاگرام به دو روش دنبال کننده ی ایرانی و فالوور واقعی هدفمند صورت می پذیرد ، برای بالابردن فروش محصولات پیجتان , معرفی کالا ، کارها و خدماتتان و اعتماد سازی از سوی خود برای مشتریانتان , نیاز دارید تا اقدام به افزایش دنبال کننده ی پیجتون کنید ، تیم خریدفالوور.آی آر به دلیل تعداد سفارش های مشتریان عزیز , فالوورهای که سفارش خرید بوده رو به صورت کاملا تضمینی به صفحه ی اینستاگرامی پیج تان اضافه خواهد کرد .

معرفی شهر آق قلا

آق‌قلا یا آق قلعه به معنی دژ سپید یا سپید دژ، شهری از توابع بخش مرکزی و مرکز شهرستان آق‌قلا در استان گلستان است. آق‌قلا، در طرفین رودخانهٔ گرگان و در شمال شهر گرگان قرار گرفته‌است.

از سمت شمال به بخش اترک، از غرب به بخش مرکزی بندرترکمن، گمیشان، از جنوب به بخش مرکزی گرگان و دهستان ملک و از شرق به دهستان کتول و بخش مرکزی شهرستان گنبد قابوس محدود است.

منابع درآمد مردم این شهر نخست زراعت و دامداری پس از آن تجارت و بعد فروش صنایع دستی است.

 

Akgala.jpg

محصولات عمدهٔ آن: گندم، جو، برنج، پنبه، حبوبات، نباتات علوفه‌ای، سیب زمینی و دانه‌های روغنی است که از طریق آبیاری و دیم به دست می‌آید.

شهر آق‌قلا در شمال گلستان و در کنارهٔ رودخانهٔ گرگان رود با داشتن آثار تاریخی و صنایع دستی همچون انواع قالی ترکمن از مناطق گردشگرپذیر این استان است.

تاریخچه شهر آق قلا

این شهر در ۱۸ کیلومتری شمال شهر گرگان بر جلگه‌ای هموار در کنار رودخانهٔ گرگان با عرض جغرافیایی °۳۶ وَ ۵۸ و طول جغرافیایی °۵۴ وَ ۱۶ قرار گرفته‌است.

براساس سرشماری تقریبی ۱۳۶۲–۱۳۶۳ آق‌قلعه دارای ۷۹۹‘۱۳ خانوار بوده‌است. آق‌قلعه شهر آبادی است که بر سر راه بندر ترکمن به گنبد قابوس قرار گرفته‌است.

رودخانهٔ گرگان، آق‌قلعه را به هفت بخش تقسیم می‌کند. گفته می‌شود این شهر توسط شاه عباس در سال ۱۰۲۰ هجری قمری بنا شده‌است.

از بناهای قدیمی آق‌قلعه یک پل آجری است که در دوران صفویه روی رودخانهٔ گرگان ساخته شده‌است.

در عکسی که در دورهٔ ناصرالدین شاه از این پل برداشته‌اند دو مناره در کنار پل دیده می‌شود. اکنون از این مناره‌ها اثری نیست.

از مدتی پیش پل دیگری بر این رودخانه ساخته‌اند و از آن زمان تاکنون وسایل نقلیهٔ موتوری از روی پل قدیمی رفت‌وآمد نمی‌کنند و از آن تنها به عنوان یکی از آثار باستانی نگهداری می‌شود.

این پل دارای ۵ چشمه با ساختمان قدیمی است. تعمیرات جدیدی نیز در آن انجام شده‌است.

بناهای تاریخی آق قلا

از بناهای تاریخی دیگر این شهر قلعهٔ کهن آن است که اکنون خراب شده و تنها دیوارهای جنوبی و اندکی از دیوار شمال به جنوب آن بر جای مانده‌است.

این قلعه به قلعهٔ مبارک‌آباد (نام پیشین آق قلعه) مشهور بوده‌است. دیوار قزل آلان که گفته می‌شود اسکندر آن را بنا نهاده و انوشیروان ساسانی آن را تعمیر کرده، از ۳ کیلومتری شمال آق‌قلعه می‌گذرد.

این دیوار از دریای خزر شروع می‌شده و تا کوه‌های گلی داغ به طول تقریبی ۱۷۰ کیلومتر امتداد داشته‌است.

اکنون این دیوار، مخروبه است اما بعضی از قسمت‌های آن که هنوز پابرجاست بین ۲ تا ۴ متر ارتفاع دارد.

از دیدنی‌های آق قلا، پنجشنبه‌بازار این شهر است. در این بازار محلی و دیدنی، مردم از هر قشر و صنفی کالاهای خود را عرضه می‌کنند.

در این میان، عرضهٔ صنایع دستی مردم ترکمن، مانند قالی، قالیچه، و پُشتی‌های زیبا از همه دیدنی‌تر است.

از آثار طبیعی و تاریخی آق‌قلا می‌توان پل آق‌قلا، سد وشمگیر، تالاب اینچه، گلفشان‌های قارنی یاریق، اینچه، نفتیجه و دیوار تاریخی گرگان (قزل آلان) را نام برد.

در اواخر اسفند ۹۷ این شهر در سیل گیر افتاد و در تمام نوروز ۹۸ زیر آب بود. آتش‌نشانی تهران و شهرهای دیگر با پمپ‌های بسیار بزرگ به کمک این شهر آمدند و با کندن چاله، سیل را به دریاچه خزر راهی کردند اما آنقدر این شهر از باران رنج می‌برد که بعد از ۳یا۴ روز به آب این شهر ۳۰یا۴۰ سانتی‌متر اضافه شد و شهر در خطر جدی قرار گرفت

داشتن فالوور برای چه کارهایی در آق قلا مناسب است ؟

مدیران رستورانها ، فروشگاه ها ، غذاخوریهای داخل شهر ، مغازه ها ی و بوتیک های فروش البسه ، مدیران سایتهای گردشگری و فروشگاهی ، مجتمع های آموزشی و ….. در تمامی زمینه ها می توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود به رشد پیج کاری خودشان و افزایش مشتریانشان کمک کنند

در زمینه ی گردشگری بسیار مناسب خرید فالوور برای پیجهای اینستاگرام می باشد .

نحوه سفارش و خرید فالوور در آق قلا

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید پیشنهاد تیم ما  این است که از ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت خریدفالوور.آی آر استفاده کنید .

جهت خرید فالوور ایرانی ارزان  از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و جهت سفارش و درخواست فالوور واقعی اقدام کنید

 

سوالات متداول درباره ی سفارش فالوور اینستاگرام

 

آیا باید بعد از سفارش  ، باید اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج کنم ؟

 

پاسخ : نخیر ، نیازی نیست

 

چقدر طول میکشد تا افزایش فالوور پیج ام انجام شود؟

 

پاسخ : زمان انجام سفارش و انجام درخواست بستگی به تعداد فالوور درخواستی بستگی دارد

سعی می شود در کمترین زمان ممکن صورت پیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *