Share this post on:

چگونه فالوور جمع کنیم؟ روش جمع کردن فالوور

چگونه فالوور جمع آوری کنیم؟ این سوالی است که می‌خواهیم ۱۲ روش کاربردی و موثر را به شما معرفی کنیم که در مدت زمان کوتاهی باعث افزایش فالوور از صفحات مختلف می‌شوند.

تعداد هیجان انگیز درآمدهای اینستاگرام باعث می شود هر کسی به فکر باز کردن یک صفحه اینستاگرام و کسب درآمد از آن باشد. اما نکته کلیدی این است که ابتدا به این سوال پاسخ دهید : چگونه

داشته باشیم؟

چگونه فالوور جمع کنیم؟ روش جمع کردن فالوور

چگونه فالوور جمع کنیم؟

اگر برای افزایش تعداد فالوورهای خود به پنج مشکل دارید ، با ما همراه باشید تا نحوه جمع آوری فالوور را بیاموزیم. مراحل این مقاله را به ترتیب دنبال کنید و تاثیر شگفت انگیز را ببینید.

پایه و اساس صفحه خود را به خوبی بسازید

مهمترین چیز در افزایش فالوور جذب مخاطب هدف به صفحه شماست. وقتی از یک ساختمان خوب صحبت می کنیم، منظور ما موضوع کلی پست های اینستاگرام، استوری های ویژه و صفحات بیو است.

تم مورد علاقه شما چیست؟

می توانید به صفحه اینستاگرام برندهای بزرگ یا افراد مشهور نگاهی بیندازید و یک تم مناسب از بین آنها انتخاب کنید. سپس به موضوعی که برای انتشار انتخاب کرده اید بچسبید. در زیر یک تم زیبا از برند کامبیز را مشاهده می کنید. استفاده خلاقانه از طراحی عکس و ترکیب رنگ های خوب، پست های اینستاگرامی این برند را چشم نواز و جذاب کرده است.

اکنون سایت های زیادی وجود دارد که می توانید هارمونی رنگی را در آنها پیدا کنید. برای استفاده بهتر از رنگ ها می توانید کلمه هارمونی را در اینترنت جستجو کنید. از سایت هایی مانند Pinterest ، colorhunt ، colorlivers ، coolors  استفاده کنید و تعداد زیادی پالت رنگی آماده داشته باشید که ایده های خوبی به شما می دهد.

به طور منظم نکات برجسته را در استوری خود ویرایش کنید

متأسفانه مشاهده می شود که استوری ها در بسیاری از صفحات اینستاگرام به صورت ناهموار برجسته می شوند. چیدمان تاکیدی ناهموار نشان دهنده بی نظمی و بی هدفی مدیر آن است. می تواند تاثیر بدی روی فالوورهای شما داشته باشد. در عوض، دسته بندی منظم داستان ها را ایجاد کنید، یک جلد مناسب برای آن انتخاب کنید و نکات برجسته لازم را در قالب آنها ذخیره کنید. در زیر می توانید یک نمونه زیبا از دسته استوری را از صفحه اینستاگرام کاله مشاهده کنید.

بیوگرافی خوب بنویسید

نوشتن یک بیوه مناسب بسیار مهم است. زمانی که می خواهید محصول یا خدماتی را بفروشید، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند. انتخاب نام مناسب، خلاقانه و جذاب، استفاده از مهم ترین هشتگ ها در زمینه کاری، شرح مختصری از فعالیت صفحه، محل فروشگاه، شماره تماس، آدرس سایت، آیدی تلگرام و … لینک های تماس دیگر مانند نکاتی که خوب و مناسب برای نوشتن بیوه باید در نظر گرفته شود.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

چگونه فالوور جمع کنیم؟

مثل حرفه ای ها عکس بگیرید

اگر برای نمایش محصولات خود به عکس نیاز دارید، بهتر است کمی صبر کنید. گرفتن عکس های ناهموار بدون پس زمینه محکم صفحه شما را زشت می کند. با کمک چند مقوای ساده و مقوای پلاستیکی می توانید یک تم ساده و زیبا برای عکس های خود بسازید. و خود را از آشفتگی پس زمینه عکس هایتان رها کنید.

همچنین استفاده از نور تاثیر زیادی در کیفیت و کیفیت عکس های شما دارد. در طول روز تا حد امکان در فضای باز عکس بگیرید. در غیر این صورت با کمک چراغ مطالعه نور لازم را برای عکس خود ایجاد کنید.

همچنین تا حد امکان از ویرایش عکس های خود خودداری کنید. متأسفانه استفاده زیاد از ویرایش در ذهن بیننده بی اعتمادی ایجاد می کند و مدام از خود می پرسد که اگر رنگ بندی این اثر مثل عکس نبود چه می شد؟ او تکرار می کند. حتی می تواند نارضایتی فالوورهای شما را بعد از سفارش افزایش دهد. زیرا رنگ آن با عکس های ارسال شده در صفحه شما متفاوت است.

در زیر می توانید دو عکس ارسال شده از یک صفحه را مشاهده کنید تا متوجه شوید وقتی در مورد حذف پس زمینه و نور مناسب صحبت می کنیم، منظورمان چیست. ترجیح می دهید کدام تصویر را ببینید؟

چگونه فالوور جمع کنیم؟

مزیت رقابتی ایجاد کنید

با این همه شلوغی اینستاگرام، به خوبی باید در هر زمینه ای که می خواهید در آن کار کنید، به یک سوال به دنبال کنندگان خود پاسخ دهید. چرا فالوورهای شما از بین صدها صفحه در زمینه شما، شما را انتخاب و دنبال می کنند؟

خود را به جای فالوورهای خود قرار دهید و ببینید آیا می توانند پاسخ این سوال را در صفحه شما بیابند یا خیر. اگر هنگام استفاده از روش های فالوور چیزی برای گفتن ندارید، نمی توانید بازدیدکنندگان را متقاعد کنید که شما را دنبال کنند.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا، محصول خلاقانه، پشتیبانی بالا، ارائه محتوای ویژه و کاربردی و … ویژگی هایی که مخاطبان هدف شما را برای دنبال کردن شما ترغیب می کند.

آیا محصولات خلاقانه و قیمت مناسب این صفحه را در بین هزاران پیج نمدی دنبال نمی کنید؟

از صفر شروع نکنید

متاسفانه نباید فراموش کرد که صفحاتی که تعداد فالوور پایینی دارند در جذب و افزایش فالوور موفق نیستند. صفحاتی با چند صد فالوور نمی توانند اعتماد مخاطبان خود را ایجاد کنند. پس چه باید کرد؟

شاید از خود یا گوگل پرسیده باشید که چگونه فالوورها را ردیابی کنید. چگونه فالوور بخریم ؟ یا… جواب این سوال در دستان ماست. البته خریدفالوور و افزایش آنها از این طریق اصول و قواعد خاص خود را دارد.

هنگامی که تصمیم به افزایش تعداد فالوورهای خود دارید، خرید فالوور واقعی از یک منبع معتبر ضروری است. خرید از یک مرجع نامعتبر می تواند تأثیر مخرب تری بر صفحه شما داشته باشد. کاهش شدید فالوورها پس از خرید بسته شما را بی اعتبار می کند، یا معلوم می شود که جعلی است.

 

ما چه پیشنهادی داریم؟

فالوورهایی که در اینجا به شما ارائه می کنیم بسیار کم هستند (معمولا). طبق گفته اینستاگرام، آنها فالوورهای فعالی هستند بنابراین هر روز آنلاین و فعال هستند.

به عبارت دیگر اینستاگرام در روزهای آینده پروفایل آنها را نخواهد بست و شاهد کاهش شدید فالوورهای خود نخواهید بود.

از آنجایی که فالوورها فعال هستند، یک عکس پروفایل واقعی دارند. بدون نام های عجیب و غریب آنها پست و فالوور دارند. پس هیچ کس دیگری نمی تواند تشخیص دهد که فالوورهای این صفحه واقعی هستند یا خریداری شده؟

بنابراین آنها به راحتی می توانند به شما اعتماد کنند. شاید جالب باشد که بدانید آیا برندهای معتبر ایرانی فالوورهای خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده اند؟ یا نه؟

 

با فالوورهای خود صحبت کنید

نکاتی که تا به حال به آن اشاره کرده‌ایم، زمینه‌ای برای انجام هر کاری برای پاسخ به این سوال است که چگونه فالوور جذب کنیم. هنگامی که اصول اولیه را ایجاد کردید، آماده اجرای روش های بعدی هستید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک حس صمیمیت در بین فالوورهای خود ایجاد کنید که منجر به افزایش نرخ تعامل می شود. برای انجام این کار، از زیرنویس‌های صریح و صریح بیشتری استفاده کنید.

داستان‌های کوتاه نرخ جذب مخاطب بالاتری دارند.

سعی کنید یک سوال در انتهای عنوان بپرسید تا نظر خود را بپرسید.

حتما به نظرات زیر مودبانه و البته صمیمانه پاسخ دهید. مستقیماً در دسترس باشید و با فالوورهای خود تعامل داشته باشید.

صفحه پیج خود را نبندید

اگر می خواهید تعداد زیادی فالوور برای خود جمع آوری کنید، صفحه خود را عمومی نگه دارید. حریم خصوصی صفحه فالوورهایی را که می توانند شما را در اینستاگرام، تبلیغات و تبلیغات پیدا کنند حذف می کند. و هر قدم بعدی شما را غیرفعال می کند. حریم خصوصی صفحه اینستاگرام شما مانند یک مکان بد در یک بازار شلوغ است. بدیهی است که چنین فروشگاهی مشتریان ناشناس زیادی ندارد.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

اعتماد، حرف اصلی در پیج های فروش

اگر فروشنده خدمت یا محصولی باشد، مهم ترین نکته در جذب فالور، اعتماد کردن به شماست. تا زمانی که افراد نمی توانند به شما اعتماد کنند پیج تان را فالو نخواهند کرد.

برای این کار لازم است حتما یک هایلایت استوری به مشتریان خود اختصاص دهید. گذاشتن مرتب د مرسوله های استی نیز نقش رنگی افزایش اعتماد فالوورها دارد.

پاسخ دادن به کامنت ها و امکان پذیرفتن دایرکت هم نشانه های دیگری از فیک نبودن شماست. هم چنین در مواردی که امکان ارتباط در سایر شبکه های اجتماعی وجود دارد نیز از آن غافل نوید است.

منتشر کردن استوری هم نقش پررنگی در جلب اعتماد فالوورهایتان دارد. انتشار مداوم استوری به مخاطبین شما این پیام را می دهد که همیشه حضور دارید. و طبیعتا پیجی که فیک کلاهبردار باشد در طول زمان فعالیت خود را به صورت مداوم اعلام نمی کند

از هشتگ استفاده کنید

پاسخ دیگری که به این سوال می دهیم که چگونه فالوور جمع آوری کنیم، استفاده صحیح از هشتگ است. احتمالاً قبلاً از ویژگی هشتگ پست های اینستاگرام مطلع شده اید. این هشتگ ها به شما کمک می کنند در جستجوها و اینستاگرام اکسپلورر ظاهر و ظاهر شوند.

توصیه می شود در پست های خود از هشتگ بیشتر استفاده نکنید. اما چیزی که احتمالاً به شما گفته نشده این است که از کدام هشتگ استفاده کنید.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

سعی کنید از هشتگ های پرکاربرد در پست های خود استفاده نکنید. زیرا رقابت در این پست ها سخت است و پست شما در بین هزاران پست مشابه گم می شود. برای مثال اگر صفحه آشپزی دارید به جای استفاده از هشتگ محبوب #آشپزی از #آشپزی_آسان و #آشپزی_سریع استفاده کنید. استفاده از هشتگ های طولانی تر هم به جستجوی هدف نزدیک تر است و هم احتمال دیده شدن بیشتر است.

از قسمت جستجوی اینستاگرام می توانید هشتگ مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس یک برچسب با پست های کمتر (بر اساس تعداد زیر هر برچسب) انتخاب کنید.

 نظر یا لایک کنید! مشکل این است که

همچنین می دانید که پست شما به اینستاگرام اکسپلورر می رود و نقش مهم و مهمی در جذب فالوور و افزایش تعداد آنها دارد. اما سوال مهم این است که چگونه به اینستاگرام اکسپلورر دسترسی پیدا کنیم؟

متأسفانه هیچکس به طور کامل از الگوریتم های اینستاگرام آگاه نیست و با این کار پست شما به اکسپلورر راه پیدا می کند. اما می توان تا حد زیادی با بررسی پست ها به آن نزدیک شد. قبلاً تصور می شد که تعداد لایک های بالا نقش مهمی در انتقال شما به جستجوی اینستا ایفا می کند. اما تحقیقات ما نشان داده است که گذاشتن نظرات نقش بیشتری دارد. اما چگونه

از فالوورهای خود بخواهید که در مورد پست های شما در زیر نظر دهند. پست هایی که در اولین ساعات انتشار کامنت های زیادی دریافت می کنند به عنوان پست های خوب در اینستاگرام شناخته می شوند و راه را برای اکسپلورر اینستاگرام برای آن ها هموار می کنند.

چگونه فالوور جمع کنیم؟ به تبادل کالا در مارکت اینستاگرام بپردازید

بنابراین، در یک زمان معین، یک پست یا آگهی داستانی از یک اسباب بازی به طور متقابل صفحه بندی می شود.

هنگام جابجایی صفحات دو نکته را باید در نظر داشت. اول از همه، فالوورهای صفحه باید مخاطب هدف شما باشند. برای مثال، اگر صفحه‌ای دارید که لباس زنانه می‌فروشد، بهتر است به صفحه‌های دفتر خاطرات، آشپزی، هنر و … بروید.

چگونه فالوور جمع کنیم؟

دومین موردی که باید در نظر بگیرید تعداد فالوورهای صفحه شما است. به دنبال صفحاتی بگردید که تعداد فالوورهای شما در همان محدوده است. او اعتراف کرد که تعداد کمی از مردم از تبادل صفحات با کسی که تعداد فالوورهای کمتری از او دارد خوشحال می شوند.

برگزاری مسابقه باعث میشود تا فالوور افزایش یابد

گاهی اوقات بد نیست در صفحه خود مسابقات برگزار کنید و به برنده هدیه بدهید. روش های زیادی وجود دارد که می توان برای صفحه خود استفاده کرد. به یاد داشته باشید که هدف شما افزایش فالوور است. بنابراین نژاد شما باید در آن هدف باشد.

ب- شرایط مسابقه را طوری تنظیم کنید که سخت نباشد و مردم از کاری که کرده اند پشیمان نشوند.

چگونه فالوور جمع کنیم؟ هدایایی که به پیروان می دهد

بسته به ماهیت صفحه خود، می توانید برای اینفلوئنسرهایی که فکر می کنید مناسب هستند، هدایایی بفرستید. اینفلوئنسری که انتخاب می‌کنید طبیعتاً باید فالوورهایی همسو با مخاطب داشته باشد. همچنین شخصیت ها، شخصیت ها و صفحه او را در نظر بگیرید و ببینید آیا پیامی که ارسال کرده برای اوست یا خیر.

بازی هدایای ارسال شده در صفحات مختلف را باز کنید و آن را برای دیگران تبلیغ کنید. یکی از توییت ها . چون کاملا واقعی است و کیفیت صفحه ارسالی مشخص است.

آخرین مرحله نحوه گرفتن فالوور: از سایر پیج ها غافل نشوید

اظهار نظر و ایجاد رویدادها در صفحات مشابه یا مطابق با صفحات شما می تواند بسیار سازنده باشد. و تعداد زیادی فالوور برای شما جمع آوری کنید.

همچنین چیزی در مورد Pages وجود دارد که گاهی اوقات اجازه می دهد صفحه در نظرات تبلیغ شود. بهتر است این فرصت ها را از دست ندهید.

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *