Share this post on:

برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ افزایش فالوور اینستاگرام چگونه است ؟

در  این مقاله قصد داریم تا به شما راهکارهای افزایش فالوور را یاد بدیم ، حال سوالی که پیش می آید اینست ، برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ افزایش فالوور اینستاگرام چگونه است ؟

1. اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

قبل از اینکه بفهمید چگونه در اینستاگرام فالوور به دست آورید، یکی از مهم ترین مراحل این است که حساب خود را به طور کامل بهینه کنید. بیوگرافی اینستاگرام برند خود را به عنوان “صفحه اصلی” حساب خود در نظر بگیرید.

اکانت اینستاگرام خود را بهینه کنید

بدون بیو، شرح تصویر، نام کاربری یا تصویر نمایه مناسب، مردم چگونه متوجه خواهند شد که حساب متعلق به برند شماست؟ ممکن است واضح به نظر برسد، اما در اینستاگرام بیوگرافی و تصویر شما به شکل

گیری پایه های هویت برند شما کمک می کند. لینک موجود در بیو شما یک نقطه برای هدایت ترافیک اینستاگرام به سایت شما است، بنابراین بهینه سازی حساب شما ضروری است.

اگر مطمئن نیستید که کجا پیوند دهید، صفحات بازاریابی یا محصولات مرتبط با کلمات کلیدی، هشتگ ها یا کمپین های خاصی را در حساب اینستاگرام خود امتحان کنید. پیوند دادن به صفحه اصلی شما مشکلی

ندارد، اما چرا هنگام انتقال از بیو به سایت، تجربه ای منسجم به کاربران ارائه ندهید؟ این منجر به محبوبیت صفحات فرود پیوند IG شده است که پیوندهای مرتبط به چند قطعه اخیر از محتوای ذکر شده در فید بک

برند را میزبانی می کنند و پست های “پیوند در بیو” که به هدایت مخاطبان به آن پیوندها کمک می کند.

علاوه بر این، نام کاربری خود را تا حد امکان جستجو پسند نگه دارید، که معمولاً به معنای نزدیک به نام تجاری واقعی خود است.

اگر نام کسب‌وکارتان طولانی‌تر است، آن را به چیزی کوتاه کنید که مخاطب شما آن

را تشخیص دهد. اعداد یا نویسه‌های خاص را به نام کاربری خود اضافه نکنید و در صورت امکان آن را با سایر رسانه‌های اجتماعی که قبلاً دارید حفظ کنید.

بهترین راه برای بهینه سازی حساب کاربری خود ایجاد و دنبال کردن یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام است. راهنمای رایگان ما را برای شروع دانلود کنید.

2. برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ یک تقویم محتوای ثابت داشته باشید

بدترین کاری که می توانید در هنگام تلاش برای جذب فالوور در اینستاگرام انجام دهید این است که مطالب را در زمان های تصادفی و نامتعارف پست کنید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که کاربران در ابتدا شما را دنبال می کنند، نمی خواهید آنها را فراموش کنید که در ابتدا شما را دنبال کرده اند.

برای مبارزه با این موضوع، یک برنامه منظم پست را رعایت کنید. به طور معمول، برندها نباید بیش از چند بار در روز پست بگذارند تا از هرزنامه جلوگیری کنند، اما هر آهنگی که دارید، آن را ثابت نگه دارید. تقریباً 200 میلیون کاربر اینستاگرام روزانه وارد سیستم می شوند، بنابراین برای اینکه شبکه خود را گسترده تر کنید، سعی کنید چند بار در طول روز منتشر کنید.

در واقع، تحقیقات خود ما در مورد بهترین زمان‌ها برای ارسال پست در اینستاگرام، بهترین زمان‌ها برای ارسال پست برای صنایع مختلف را مشخص می‌کند، یا می‌توانید تحقیقات ما را در مورد بهترین زمان‌ها در تمام زمینه‌های موضوعی زیر دنبال کنید :

نمودار و چارت حضور در اینستاگرام

برای افزایش فالوور چه کنیم ؟

پایبندی به یک برنامه به شما کمک می کند تا یک تجربه ثابت برای دنبال کنندگان خود بسازید و آنها را از برند خود مطلع کنید. اما اگر تعجب می‌کنید که چگونه می‌خواهید انتشار را در این زمان‌های مختلف در روز به خاطر بسپارید، ما شما را با برنامه‌ریزی و ویژگی‌های زمان بهینه آشنا کرده‌ایم – برای جزئیات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

3. برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید

در حالی که الگوریتم اینستاگرام برای نشان دادن محتوای بیشتری به کاربران تغییر کرده است، پست کردن در زمان های مناسب همچنان می تواند با افزایش تعامل کلی که دریافت می کنند، به پست های شما بیشتر دیده شود.

کارهای زیادی وجود دارد که برند شما می تواند برای افزایش دید انجام دهد، شما می توانید برنامه ریزی محتوای اینستاگرام یکی از آنهارا انجام دهید . ما با جدیدترین ابزارهای خود، می‌توانیم به برند شما در برنامه‌ریزی محتوا از طریق یک فرآیند آسان کمک کنیم.

با زمان‌بندی محتوا از قبل، کل تیم شما می‌تواند کمپین‌ها و زمان‌بندی‌ها را کارآمدتر ببیند. تولید محتوا از قبل همیشه هوشمندانه است و با ابزارهای برنامه ریزی اینستاگرام ما، می توانید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و در همان زمان جریان ثابتی از محتوا را حفظ کنید.

4. برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ از شرکا و حامیان برند برای ارسال محتوای شما استفاده کنید

زمانی که در حال یادگیری نحوه جذب فالوورهای بیشتر در اینستاگرام هستید، مهم است که ارزش مخاطبان خود را بدانید. هرچه تعداد فالوورهای شما (به صورت ارگانیک) بیشتر شود، خریداران و مشتریان

علاقه مند بیشتری خواهید داشت.

بهترین راه برای اینکه مشتریان شما را دنبال کنند این است که در مقابل آنها حضور داشته باشید. حضور در اینستاگرام خود و دیگران بسیار مهم است. سعی کنید از محتوای تولید شده توسط کاربر حمایت مالی کنید تا نام تجاری خود را در فیدهای مشتریان قرار دهید. همچنین می توانید برای دریافت برند خود مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید

برای مخاطبان بزرگتر این نوع کمپین‌ها با نشان دادن اینکه طرفداران شما به اندازه کافی برای انتشار مجدد محتوای شما یا ایجاد UGC خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، اثبات اجتماعی ایجاد می‌کنند.

مثلا هنگامی که پستی در پیج خود قرار دادید پیج های پرمخاطب در زمینه کاری خود را تگ کنید

5. از فالوورهای فیک اینستاگرام خودداری کنید

تفاوت زیادی بین داشتن فالوورهای فیک و قانونی یک حساب کاربری اینستاگرام وجود دارد. ممکن است وسوسه انگیز به نظر برسد که صرفاً فالوورهای اینستاگرام را خریداری کنید، اما واکنش منفی بیشتر از مزایای رشد فالوور ارگانیک است.

فالوورهای فیک اینستاگرام تمایل دارند:

فریب فالوورهای جدید : اگر کاربران به فید غیرفعال اینستاگرام با ده ها هزار دنبال کننده بیایند، اعتبار حساب را کاهش می دهد. مردم را فریب ندهید تا شما را دنبال کنند. برای تعامل بهتر، اعتماد و روابط طولانی مدت ایجاد کنید.

ROI نداشته باشید : ممکن است خرید فالوور اینستاگرام آسان‌تر به نظر برسد، اما ربات خریداری‌شده یا دنبال‌کنندگان جدید بدون سرنشین شما چیزی نمی‌خرند. مردم به دلایلی برندها را در اینستاگرام دنبال می‌کنند

آنچه را که پست می‌کنید یا به طور کلی شرکت شما را دوست دارند. اینها خرج کنندگان واقعی هستند و ارزش پولی برای کسب و کار شما به ارمغان می آورند.

ایجاد جار و جنجال کم و زیاد :

اگر 10000 فالوور فیک دارید، چند نفر قرار است محتوای شما را نظر بدهند، لایک کنند و به اشتراک بگذارند؟ به احتمال زیاد، این ربات ها یا حساب های جعلی توسط اینستاگرام پاک می شوند، حذف می شوند و

پست های شما مانند قبرستان نامزدی به نظر می رسند.

افراد واقعی توانایی اشتراک گذاری، لایک، کامنت و تعامل با پست های اینستاگرام شما را دارند. علاوه بر این، این کاربران از زمانی که شخصی در طرف مقابل پاسخ می دهد لذت می برند.

 

در این مورد توصیه میکنم مقاله ی آیا خرید فالوور خوب است ؟ را مطالعه کنید

 

برای افزایش فالوور چه کنیم ؟

برای پاسخ دادن به سؤالات مختلف محصول زمان بگذارید، که منجر به بازگشت کاربران، دنبال کردن یا احتمالاً اشتراک‌گذاری با دیگران می‌شود. این تعاملات همیشه ارزش بیشتری نسبت به مجموعه ای از

فالوورهای غیر فعال دارند.

6. اینستاگرام خود را در همه جا به نمایش بگذارید

مردم چگونه می‌توانند یک حساب کاربری پیدا کنند مگر اینکه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید؟ اطمینان حاصل کنید که حساب اینستاگرام شما در لیست وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی شما قرار دارد.

ایجاد دید و آگاهی یکی از بهترین راه ها برای کشف شدن است. اگر واقعاً می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، به مردم اطلاع دهید که کجا شما را پیدا کنند. می‌توانید دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی را به وب‌سایت و وبلاگ خود اضافه کنید تا به ترویج اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی در تمام شبکه‌های خود کمک کنید و همچنین به مردم نشان دهید کجا شما را در اینستاگرام پیدا کنند.

خرید فالوور

7. برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ دنبال کنندگان محتوای پست می خواهند

اگرچه گفتن این کار آسان تر از انجام آن است، اما هوشمندانه است که بدانید دنبال کنندگان شما چه محتوایی را می خواهند ببینند. به سرعت در اینستاگرام متوجه خواهید شد که برخی از محتواها بهتر از سایرین عمل می کنند. به همین دلیل است که آزمایش بسیار مهم است.

چه فیلترها، زیرنویس ها، انواع محتوا یا زمان ارسال، کوچکترین جزئیات می تواند همه تفاوت را ایجاد کند. با ترندهای جدید اینستاگرام گوش خود را حفظ کنید تا بدانید محتوای محبوبی را منتشر می کنید.

برای اینکه تحلیل خود را یک قدم جلوتر ببرید، برند شما باید روی ابزارهای تحلیل اینستاگرام سرمایه گذاری کند. این کار ردیابی، محک و تجزیه و تحلیل محتوای اینستاگرام را در سراسر حساب ها آسان تر می

کند.

8. برای افزایش فالوور چه کنیم ؟ مکالمه را شروع کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای آگاه کردن کاربران از اینستاگرام، گفتگو است. طبق شاخص اجتماعی  2020، مصرف‌کنندگان می‌خواهند با محتوای بصری مانند عکس‌ها (68 درصد) و ویدیو (50 درصد) درگیر شوند و پس از

آن 30 درصد کسانی که می‌خواهند با پست‌های متنی تعامل داشته باشند، قرار دارند.

اینستاگرام برای این پروفایل مخاطب مناسب است، تصاویری چشم نواز را با کپشن‌ها ترکیب می‌کند که وقتی مهارت‌های نوشتن کپشن اینستاگرام خود را کامل کنید، می‌تواند به همان اندازه جذاب باشد.

شاخص اجتماعی 2020

برای افزایش فالوور چه کنیم ؟

مردم همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان مرجع تماس خود برای برندها استفاده می کنند، خواه برای سؤالات و چت بدون سر و صدا، سؤالات جدی مراقبت از مشتری یا تمجید از مارک ها و محصولات مورد علاقه خود باشد. و برای کسب و کار خود، باید در اینستاگرام حامی و ارتباط برقرار کنید.

سعی کنید تا حد امکان به سوالات یا نظرات پاسخ دهید، زیرا این می تواند به معنای تفاوت بین جذب مشتری، فالوور جدید یا بهبود رابطه شما با مخاطبان باشد. تحقیقات شاخص ما همچنین نشان داد که 89 درصد از مصرف‌کنندگان پس از دنبال کردن در شبکه‌های اجتماعی از یک برند خرید می‌کنند، بنابراین مهم است که توجه و وفاداری مورد نیاز برای تبدیل بازدیدکننده به نمایه شما به دنبال‌کننده را تضمین کنید.

9. از هشتگ های مربوط به حوزه ی کاری اتان استفاده کنید

یکی از راه های امتحان شده و واقعی برای جذب فالوور در اینستاگرام از طریق هشتگ است. برای سال‌ها هشتگ‌ها به‌عنوان ابزاری ضروری برای کشف عمل کرده‌اند و به ما اجازه می‌دهند تا دسترسی اجتماعی خود را گسترش دهیم. به عنوان یک بازاریاب، شما می خواهید جامعه خود را با به دست آوردن فالوور و خریدفالوور بسازید و هشتگ ها دقیقاً همین را فراهم می کنند.

برای شروع، هشتگ هایی را پیدا کنید که خیلی پرجمعیت نیستند. هشتگ #love بیش از 184 میلیون عکس و پست که به آن متصل است ، به این نظریه اشاره می کند. تلاش برای برجسته کردن محتوای اینستاگرام خود در دریایی از میلیون‌ها عکس و ویدیو کار ساده‌ای نیست.

10. فالوورهای اینستاگرام خود را خوشحال کنید

با برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به فالوورهایتان آنها را به سمت تبلیغ پیجتان به دیگران معرفی کنید تا بتوانید از این طریق فالوورهای زیادی کسب  کنید ، یکی از راههای جذب فالوور اهدای جوایز درخور و شایسته مخاطبانتان می باشد تا از این طریق شاد شوند

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *