Share this post on:

فالوور یا دنبال کننده در اینستاگرام یعنی چه ؟

دنبال کننده در اینستاگرام یعنی چه ؟ آمار اینستاگرام شما در نمایه شما ظاهر می شود، اما بسیاری از کاربران تعداد فالوورها ، لیست فالوورها و نحوه تفسیر این دو عدد را در نظر نمی گیرند. در حالی که

اکانت اینستاگرام شما ممکن است فالوورهای زیادی داشته باشد و ممکن است کاربران دیگر را به دلخواه دنبال کنید، بسیاری از کاربران اینستاگرام بر اساس این اعداد کاربران دیگر را قضاوت می کنند.

فالوور یا دنبال کننده در اینستاگرام یعنی چه ؟

فالوورها در مقابل تعریف دنبال‌کننده

تعریف این عبارات ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما کاربران جدید اینستاگرام منحنی یادگیری بزرگی دارند، بنابراین ما اصول اولیه را بررسی خواهیم کرد.

فالوورها در اینستاگرام کاربرانی هستند که شما را دنبال می کنند. این دنبال کنندگان می توانند پست های شما را هم در نمایه و هم در فید خود ببینند.

اگر اینستاگرام شما روی خصوصی تنظیم شده است ، اینها تنها افرادی هستند که می توانند پست های شما را ببینند.

آنها همچنین می توانند استوری های اینستاگرام شما را مشاهده کنند و برای شما پیام مستقیم ارسال کنند.

فالو به لیست کاربرانی که در اینستاگرام دنبال می کنید اشاره دارد. پست‌های این کاربران در فید شما ظاهر می‌شود و در صورت تمایل می‌توانید نمایه آنها را مشاهده کنید.

شما می توانید به این کاربران پیام مستقیم دهید، اما اگر آنها شما را دنبال نکنند، ممکن است قبل از پاسخ دادن، پیام را تأیید کنند.

حفظ فالوور و نسبت فالوور

مقایسه تعداد کاربرانی که شما را دنبال می‌کنند و تعداد کاربرانی که دنبال می‌کنید اغلب به عنوان نسبت فالوور/دنبال کننده نامیده می‌شود.

با مقایسه نسبت فالوور/فالو، بسیاری از کاربران در مورد کیفیت اکانت اینستاگرام شما قضاوت می کنند.

 

 

حفظ فالوور و نسبت فالوور

دنبال کننده در اینستاگرام یعنی چه ؟

اکانتی که افراد زیادی را فالو می کند اما فالوورهای کمی دارد، به طور کلی یک حساب کاربری با کیفیت پایین در نظر گرفته می شود یا حتی ممکن است یک حساب جعلی باشد.

اکانتی با نسبت زوج فالوور به شماره های فالو معمولاً عادی در نظر گرفته می شود.

کاربرانی که تعداد فالوورهای بیشتری نسبت به فالوور دارند . به عنوان اکانت های خوب یا حتی عالی در نظر گرفته می شوند و این کاربران ممکن است افراد مشهور یا اینفلوئنسر اینستاگرام باشند.

سوال مهم :برای افزایش فالوور چه کنیم ؟

چه زمانی نسبت فالوور/فالوئر مهم است؟

اگر فقط حساب شخصی خود را اجرا می کنید، ردیابی فالوورها و نسبت فالوورها واقعاً ضروری نیست. بسیاری از کاربران فقط برای اشتراک گذاری با دوستان و خانواده و به روز بودن در مورد زندگی یکدیگر در

اینستاگرام پست می گذارند، بنابراین این کاربران واقعاً نیازی به نگرانی در مورد نسبت خود ندارند.

هدف کلی پشت حساب شخصی اینستاگرام این است که فقط با خانواده و دوستان در ارتباط باقی بمانید.

چه زمانی نسبت فالوور مهم است؟

بنابراین، در بیشتر موارد فالوورهای حساب های شخصی شما، بسیاری از این افراد می دانند که شما کی هستید. آنها شما را به دلیل نسبت فالوور/دنبال کننده شما فالو نمی کنند.

با این حال، کسب‌وکارها، برندها و اینفلوئنسرهای اینستاگرام تلاش می‌کنند تا نسبت فالوور/فالوور مثبت (فالوورهای بیشتری نسبت به فالوورهایشان) حفظ کنند تا حساب خود را تبلیغ کنند و به سایر فالوورها

اجازه دهند که ببینند آن‌ها حساب جالبی برای دنبال کردن هستند.

نسبت فالوور/فالوئر در اینستاگرام در واقع فقط به اعتبار شهرت شما در اینستا به عنوان یک اکانت باحال یا جذاب نیست ، اگر نسبت شما بد باشد ، اکانت شما یک حساب اسپم است که افراد را فالو می‌کند اما

دوباره فالو نمی‌شود.

استاتیستیک در فالوور به په معناست ؟

میانگین تعداد فالوورها در اینستاگرام را میتوان گزارشی از Statistic بیان کرد که میانگین تعداد فالوورهای نوجوانان در سال 2015، 150 فالوور بوده است.

این عدد بسیار کم است و اینستاگرام از سال 2015 محبوبیت خود را افزایش داده است، بنابراین به احتمال زیاد میانگین واقعی بالاتر است.

با این حال، بدون هیچ مطالعه جدیدی که منتشر شده است، نمی توان دانست میانگین واقعی عدد در سال 2019 چقدر است.

اکثر سلبریتی ها بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند و 10 اکانت اینستاگرام با بیشترین فالوور در سال 2018 همگی بیش از 100 میلیون دنبال کننده دارند.

شما میتوانید در این مورد مقاله ی کی بیشترین فالوور را در دنیا دارد ؟ را مطالعه کنید

اینستاگرام تعداد افرادی را که می‌توانید دنبال کنید با ۷۵۰۰ محدود می‌کند، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند بیشتر از آن را فالو کند، صرف نظر از تعداد فالوورهایش. فالوور اینستاگرام بیشتری دریافت کنید اگر متوجه

شدید که تعداد فالوورهای شما بسیار کمتر از تعداد کاربرانی است که دنبال می کنید، می توانید با افزایش فالوور اینستاگرام نسبت خود را اصلاح کنید.

بیاموزید که چگونه 1000 فالوور اول خود را در اینستاگرام به دست آورید، یا با Social Buddy ثبت نام کنید و به سرویس رشد ارگانیک اینستاگرام ما اجازه دهید کار را برای شما انجام دهد.

 

فالوور واقعی را با خریدفالوور از سایت خریدفالوور.آی آر بدست آورید

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *