Share this post on:

در اینستاگرام فالووینگ سبز رنگ چیست ؟

فالووینگ سبز رنگ چیست ؟ این سوالی است که هر کاربری در مشاهده ی برخی اکانت ها از خود می پرسد می باشد

اما جواب این سوالتان را در ادامه مطلب خواهید یافت ، پس با ما باشید

هنگامی که به پروفایل اینستاگرام شخصی مراجعه می کنید، ممکن است متوجه شوید که یک دکمه سبز رنگ فالو وجود دارد. با این حال، وقتی به پروفایل اینستاگرام دیگر مراجعه می کنید، دکمه فالو معمولی بدون رنگ سبز دارند. خوب این به چه معنی است؟

فالووینگ سبز رنگ چیست ؟

وقتی روی قسمت Close Friend (کلوز فرند ) در اکانت کاربری که در لیست کلوز فرند قرار دارد با انگشتمان ضربه بزنیم چه چیزی رخ می دهد؟ اگر این کار را انجام دهید، آنها را از لیست دوستان نزدیک خود حذف خواهید کرد.

اگر می خواهید اکانتی را به کلوز فرند یا دوست صمیمی خود در اینستاگرام تبدیل کنید، باید ابندا به پروفایل اکانت مراجعه کرده و سپس روی دکمه Following کلیک کنید.

پس از آن، چند گزینه وجود دارد و در بالای گزینه ها گزینه ای با عنوان “افزودن به فهرست دوستان نزدیک” وجود دارد. فقط روی آن ضربه بزنید تا دوست خود را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کنید.

اگر آن شخص را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کرده باشید، بخش به دوست نزدیک تغییر خواهد کرد. و سپس، متن “دنبال کردن” به سبز تبدیل می شود که به این معنی است که حساب در لیست دوستان نزدیک شما قرار دارد.

فالووینگ سبز رنگ

فالووینگ سبز رنگ چیست ؟ یا دکمه ی سبز یا نقطه ی سبز چیست ؟

وقتی می خواهید کاربری را در لیست دوستان نزدیک خود در اینستاگرام قرار بدهید، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که آن کاربر را فالو می کنید. اگر اینگونه نباشد ، نخواهید توانست آنها را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کنید.

اگر آنها را در اینستاگرام دنبال کرده اید، باید روی دکمه Follow یا کلیک کنید و سپس چند گزینه وجود دارد. گزینه‌ها عبارتند از افزودن به فهرست دوستان، اعلان‌ها، نادیده گرفتن، محدود کردن و لغو دنبال کردن.

از آنجایی که می خواهید آنها را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کنید، گزینه ای که باید انتخاب کنید افزودن به فهرست دوستان نزدیک است.

پس از اینکه آنها را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کردید، خواهید دید که دکمه Following اکانت به رنگ سبز تغییر می کند. این بدان معناست که آن شخص اکنون دوست صمیمی شما در اینستاگرام است.

اگر می‌خواهید شخصی را مجبور کنید به فهرست دوستان نزدیک شما اضافه شود، اما وقتی می‌خواهید او را دنبال کنید، حساب خود را به عنوان خصوصی تنظیم می‌کند، باید منتظر بمانید تا درخواست دنبال کردن شما را بپذیرد. پس از اینکه درخواست فالو شما را پذیرفتند، می توانید آنها را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کنید.

close friend

پس از اینکه شخصی را به لیست دوستان نزدیک خود اضافه کردید، داستان هایی که پست می کنید منحصر به دوستان نزدیک شما خواهد بود. بنابراین، حساب‌های موجود در فهرست دوستان نزدیک شما می‌توانند یک حلقه سبز رنگ در اطراف استوری شما ببینند وقتی چیزی را که برای دوستان نزدیک خود هدف گذاری می‌کنید ارسال می‌کنید.

 

خرید فالوور واقعی اینستاگرام

معنی دکمه فالو در اینستاگرام چیست ؟

اگر دکمه سبز دنبال کردن به این معنی است که حساب کاربری به لیست دوستان نزدیک شما اضافه شده است، حالا دکمه دنبال کردن بدون رنگ سبز چطور؟ دکمه Following به این معنی است که شما آن حساب را در اینستاگرام دنبال می کنید. بنابراین، می توانید پست ها و داستان های آنها را در فید و جدول زمانی خود مشاهده کنید.

Close-Friend-button

قبل از اینکه آنها را در اینستاگرام دنبال کنید، دکمه ای که مشاهده خواهید کرد دکمه فالو نیست، بلکه دکمه فالو است. و بعد از اینکه آنها را دنبال کردید، دکمه Follow به دکمه Following تبدیل می شود. اگر روی دکمه Following ضربه بزنیم یا کلیک کنیم چه اتفاقی می افتد؟

اگر این کار را انجام دهید، گزینه‌هایی از جمله افزودن به فهرست دوستان نزدیک، اعلان‌ها، نادیده گرفتن، محدود کردن و لغو دنبال کردن وجود خواهد داشت. شما می توانید هر گزینه ای را که نیاز دارید انتخاب کنید.

به عنوان مثال،

اگر می خواهید آنها را به فهرست دوستان نزدیک خود اضافه کنید، کافی است روی گزینه Add to Close Your Friends List ضربه بزنید. اگر روی این گزینه کلیک کنید، دکمه Following سبز می شود.

معنی نقطه سبز در پروفایل اینستاگرام دوستان شما چیست ؟

اگر دکمه سبز رنگ Following به این معنی است که اکانت توسط شما به لیست دوستان نزدیک شما اضافه شده است، حالا یک نقطه سبز رنگ در پروفایل اینستاگرام دوستانتان که می توانید در دایرکت پیام مشاهده کنید.

چطور؟

خوب، این نقطه سبز کوچک بخشی از به روز رسانی وضعیت فعالیت است. با وجود این نقطه سبز، ما متوجه می شویم که کسی آنلاین است. این نقطه سبز را می توان در لیست دوستان و همچنین در صندوق ورودی پیام مستقیم مشاهده کرد.

این نقطه سبز کوچک در اینستاگرام کمی متفاوت عمل می کند که گاهی باعث سردرگمی کاربران می شود. بگذارید بگوییم که برخی از کاربران همیشه یک نقطه سبز دارند، در حالی که برخی دیگر به نظر آنلاین نیستند.

چرا؟

به این دلیل است که برای اینکه بتوانید بدانید کسی چه زمانی فعال است، به چیزی بیش از یک فالوور نیاز دارد.

close friendd

فالووینگ سبز رنگ چیست ؟

اگر می خواهید این نقطه سبز کار کند، شما و آن شخص باید همدیگر را دنبال کنید. اگر آنها را در اینستاگرام دنبال کنید اما آنها شما را فالو نکنند، این نقطه سبز کوچک را نخواهید دید که به شما می گوید چه زمانی فرد آنلاین است.

علاوه بر این، شما همچنین باید چند پیام با آنها رد و بدل کرده باشید تا بتوانید وضعیت آنلاین آنها را مشاهده کنید. برای اطلاع شما، این نقطه سبز کوچک در اواسط جولای 2018 معرفی شده است.

چیزهای بد و خوب نقطه سبز کوچک اینستاگرام چیست ؟

وجود این نقطه سبز کوچک می تواند خوب و حتی بد باشد. خوب است وقتی نیاز دارید که آنها در اسرع وقت به پیام های شما پاسخ دهند زیرا می دانید که آنها آنلاین هستند.

معمولاً آنها به زودی به پیام شما پاسخ می دهند زیرا می دانند که از طریق این نقطه آنلاین هستند. همچنین، از آنجایی که این ویژگی در صورتی ظاهر می‌شود که دو نفر یکدیگر را فالو کنند، پس برای یک شخصیت عمومی که میلیون‌ها فالوور دارد، فالوورها وقتی شخصیت عمومی فعال است، این نقطه سبز را نمی‌بینند زیرا توسط شخصیت عمومی دنبال نمی‌شوند.

نکته بد این است که وقتی دوستان شما می بینند که شما آنلاین هستید، ممکن است مجبور شوید به زودی به پیام های آنها پاسخ دهید زیرا آنها می دانند که شما آنلاین هستید.

 فالوور واقعی با خریدفالوور از سایت خریدفالوور.آی آر

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *