Share this post on:

آیا خرید فالوور خوب است ؟ یا نه ؟

سوالی که در ذهن هر شخصی پیش میا آید اینست که آیا خرید فالوور خوب است ؟ یا نه ؟ ، در این مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت .

لذت خاصی با هر فالوور اینستاگرام جدید همراه است – حداقل زمانی که در مراحل اولیه حساب خود هستید. هیجان واقعی از دانستن اینکه شخصی در آن سوی صفحه وجود دارد که به شما علاقه مند است و آنچه را که باید منتشر کنید به وجود می آید.

از محتوای باکیفیت، تا یک برنامه انتشار مداوم، تا پیروی از بهترین شیوه‌های صنعت همیشه در حال تغییر – برای ایجاد یک فالوور وفادار، تلاش زیادی می‌طلبد. یعنی اگر می خواهید این کار را به صورت ارگانیک انجام دهید.

امروزه هزاران سرویس وجود دارد که توانایی خود را در جذب هزاران فالوور با هزینه یک فنجان قهوه به رخ می کشد. با چنین قیمت پایین، این سوال مطرح می شود :

آیا خرید فالوور خوب است ؟ بنظرتان ؟

برای پاسخ به آن، ابتدا باید به چند سوال دیگر پاسخ دهیم.

واقعا خرید فالوور شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام به چه معناست؟

لذت افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام شما واقعاً ناشی از پتانسیلی است که آنها ارائه می دهند. به عنوان یک کسب و کار، فالوورها رسانه های اجتماعی شما نماینده مشتریان و اعضای جامعه بالقوه هستند. هدف افزایش فالوورهای شما افزایش تعداد افرادی است که می توانید با پست های اجتماعی خود که تخصص شما را تثبیت می کند و برند شما را ارتقا می بخشد، به آنها دسترسی پیدا کنید.

وقتی فالوورهای های رسانه های اجتماعی را خریداری می کنید، در واقع فقط برای تعداد فیک پول می پردازید – نه مخاطبان واقعی . در واقع، احتمال کمی وجود دارد که این حساب‌ها با پست‌های شما تعامل داشته باشند، چه رسد به اینکه از شما خرید کنند.

مزایای خرید فالوور چیست؟

افزایش ارگانیک تعداد فالوورها زمان و کار سخت زیادی می برد. خرید فالوور اینستاگرام یک میانبر فراهم می کند. این می تواند برای اینفلوئنسرهایی که به دنبال افزایش مصنوعی معیارهای خود برای ایجاد مشارکت در برند هستند، مفید باشد. خرید تعداد زیادی فالوور می تواند حساب شما را در نگاه اول معتبرتر و محبوب تر نشان دهد.

مزایای خرید فالوور چیست؟

معایب خرید فالوور چیست؟

همانطور که در بالا بررسی کردیم، وقتی فالوور می خرید، فقط برای افزایش تعداد در پروفایل خود هزینه می کنید. افراد واقعی پشت حساب هایی که شما را دنبال می کنند وجود ندارد. در نتیجه، این نمایه ها به احتمال زیاد با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند.

خریدفالوور می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر نسبت تعامل شما داشته باشد – تعداد لایک‌ها و کامنت‌هایی که در پست خود به عنوان درصدی از کل فالوورهای خود دریافت می‌کنید. برای هر پلتفرم، نرخ تعامل مورد انتظار وجود دارد. نسبت مشارکت پایین به این معنی است که پست‌های شما به همان اندازه در فید توزیع نمی‌شوند و حساب شما برای دنبال‌کنندگان احتمالی مشکوک به نظر می‌رسد.

مشاهده تعامل کم، یا سایر نشانه‌های فالوورهای خریداری شده، برای مخاطبان شما قانع‌کننده نیست. اغلب، آنها را از بین می برد و می تواند به شدت به اعتبار آنلاین شما آسیب برساند. به جای افزایش اعتبار، خرید فالوور اغلب می تواند آن را کاهش دهد. اگر می خواهید مطمئن شوید که شهرت شما کاهش نمی یابد، بهتر است از این ایده اجتناب کنید.

چگونه می توان تشخیص داد که یک حساب کاربری فالوور خریداری کرده است؟

وقتی به دنبال جذب تأثیرگذاران یا مشارکت با سایر برندها هستید، تعداد فالوورها بسیار مورد توجه است. از این گذشته، شما می خواهید با کسی کار کنید که مخاطبان زیادی دارد، پر از افراد واقعی . با این حال، با توجه به اینکه خرید فالوور چقدر آسان و مقرون به صرفه است، باید قبل از حرکت به سمت مشارکت، نگاه دقیق‌تری به هر حساب بالقوه بیندازید.

نگاه کردن به نسبت تعامل یک راه آسان برای شروع است. اگر یک اکانت هزاران فالوور داشته باشد، اما در هر پست تعداد انگشت شماری تعامل و لایک و کامنت داشته باشد (واکنش یا نظر)، قطعاً تعداد زیادی خرید فالوور فیک انجام داده است . یک قانون سرانگشتی خوب در صنعت نرخ مشارکت 1٪ است. به این معنی که اگر یک حساب کاربری 20000 فالوور داشته باشد، هر پست باید حدود 200 تعامل داشته باشد.

چگونه می توان تشخیص داد که یک حساب کاربری فالوور خریداری کرده است؟

راه دیگر برای تشخیص اینکه آیا یک اکانت فالوور خریداری کرده است یا خیر این است که به پروفایل فالوورها نگاه کنید. اغلب، این ربات‌ها نام‌های کاربری تصادفی، نمایه خالی یا تصاویری به وضوح دزدیده شده دارند. این روش ممکن است کمی بیشتر طول بکشد، اما ایده خوبی است که نگاهی دقیق تر به انجمن هر حساب بالقوه ای که با آن شریک هستید بیندازید.

علاوه بر این، نرم‌افزارهای متعددی وجود دارد که برندها می‌توانند از آنها برای شناسایی اینکه آیا یک نمایه فالوور خریداری کرده است یا خیر، استفاده کنند. این کار به سادگی وارد کردن نام کاربری و اجازه دادن به نرم افزار برای پردازش دنبال کنندگان حساب است.

چگونه می توانید فالوور را به صورت ارگانیک پرورش دهید؟

روش سنتی برای رشد ارگانیک فالوورها کمی طولانی‌تر طول می‌کشد و به تلاش بیشتری نیاز دارد، اما در دراز مدت ارزشش را دارد. می دانید که جامعه شما مملو از افراد مرتبط (واقعی) است که به محتوایی که شما منتشر می کنید علاقه مند هستند و پتانسیل خرید از شما را دارند.

این چهار استراتژی می توانند به سرعت بخشیدن به رشد شما کمک کنند و اطمینان حاصل کنند که کیفیت زیر را ایجاد می کنید:

محتوای عالی ایجاد کنید.

شما باید به مردم دلیلی بدهید تا شما را دنبال کنند. مطمئناً، هدایا می توانند مؤثر باشند، اما آنها یک ترفند کوتاه مدت دیگر هستند. در عوض، برای تولید محتوای با کیفیتی که مخاطبان شما واقعاً مایل به خواندن آن هستند، وقت بگذارید. در کنار استراتژی‌های زیر، فالوورهای مرتبط را به حساب خود جذب می‌کنید و همزمان رابطه خود را تقویت می‌کنید و قدرت ایجاد می‌کنید.

از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.

با استفاده از هشتگ ها، می توانید به تعداد زیادی از افراد علاقه مند به آن موضوع دسترسی پیدا کنید. به نوعی مانند این است که بتوانید از مخاطبان از قبل تثبیت شده استفاده کنید. نکته کلیدی این است که از هشتگ ها به درستی استفاده کنید. ایده خوبی است که از ترکیبی از کلمات کلیدی با رقابت بالا و رقابت کم استفاده کنید، و همچنین به طور منظم آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی بهترین نتایج را به همراه دارد.

هشتگ اینستاگرام

با جامعه خود درگیر شوید و تعامل داشته باشید.

هدف رسانه های اجتماعی این است که، خوب، اجتماعی شوند! فقط از آن به عنوان یک پلتفرم برای نشان دادن محتوای خود در چهره مخاطبان خود استفاده نکنید. حتما با آنها و محتوای آنها نیز تعامل داشته باشید. اگر افراد شما را در یک پست تگ کردند یا در یک نظر از شما نام بردند، پاسخ دهید. همین امر در مورد هر نظری که روی محتوای شما گذاشته می شود نیز صدق می کند.

مقاوم و صبور باشید.

خارج از محتوای عالی، ثبات احتمالاً بزرگ‌ترین کلید افزایش طرفداران است. هر بار که از ارسال پست استراحت می‌کنید، شتابی که ایجاد کرده‌اید را از دست می‌دهید. مطمئن شوید که به طور مرتب در هر یک از پلتفرم‌هایی که در آن حضور دارید پست می‌کنید، طبق بهترین شیوه‌های آن پلتفرم.

اما، خرید فالوور آسان تر به نظر می رسد !

بله، خرید فالوور در کوتاه مدت آسان تر و ارزان تر است. هزینه بسیار کمتری دارد و جدول زمانی شما را به میزان قابل توجهی کوتاه می کند. ما هنوز آن را توصیه نمی کنیم.

در عوض، به دنبال راه‌های دیگری برای خودکارسازی تلاش‌های رسانه‌های اجتماعی خود باشید، بدون اینکه کیفیت یا اصالت را قربانی کنید. به عنوان مثال، یک ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ساده‌سازی تلاش‌های پست اجتماعی شما را آسان کند.

اگر خودتان فرصت و زمان مناسب برای جذب فالوور واقعی را ندارید ما پیجتان را مملو از فالوور واقعی میکنیم ، فقط کافیست درخواست خرید فالوور واقعی را سفارش دهید و تیم پشتیبانی ما شما را در این امر همراهی کند.

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *