Share this post on:

خرید فالوور در ماسال به چه صورت است ؟

خرید فالوور در ماسال در سایت خریدفالوور.آی آر صورت میگرد

فالوورها بخش اساسی موفقیت اینستاگرام شما هستند. فالوورهای اینستاگرام را از سایت ما خریداری کنید و مشاهده کنید که نمایه اینستاگرام شما بیشتر شناخته شود

با خرید فالوور اینستاگرام واقعی بیشتر دیده می شوید و در معرض دید قرار می گیرد.

میخوایی فالوورات بیشتر بشه ، میخوایی از پیجت پول دربیاری ، میخوایی بازدید پستت بیشتر بشه ، با سفارش فالوور از سایت خریدفالوور ، فالوورای پیجت رو ببر بالا

اگه حوصله ی جمع کردن دونه به دونه ی فالوور رو ندارین و میخوایین یک شبه چندکا فالوور داشته باشین ، از طرفی هم داشتن فالوور زیاد باعث میشه افراد به فالووکردنتون ترغیب بشن پس همین الان با خرید فالوور پیج اینستاگرامت رو ببر بالا

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور در اینستاگرام به دو روش دنبال کننده ی ایرانی و فالوور واقعی هدفمند صورت می پذیرد ، برای بالابردن فروش محصولات پیجتان , معرفی کالا ، کارها و خدماتتان و اعتماد سازی از سوی خود برای مشتریانتان , نیاز دارید تا اقدام به افزایش دنبال کننده ی پیجتون کنید ، تیم خریدفالوور.آی آر به دلیل تعداد سفارش های مشتریان عزیز , فالوورهای که سفارش خرید بوده رو به صورت کاملا تضمینی به صفحه ی اینستاگرامی پیج تان اضافه خواهد کرد .

معرفی شهر ماسال

شهرستان ماسال از شهرستان‌های استان گیلان در شمال ایران است. جمعیت این شهرستان در سرشماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی، ۵۲٬۶۴۹ نفر بود و مرکز آن شهر ماسال است. این شهرستان دارای ۲ بخش و ۴ دهستان است.

این شهرستان دربرگیرنده دو شهر به نام‌های ماسال و شاندرمن است که دارای ۹۴ روستا و وسعت جغرافیایی ماسال ۴۸۶ کیلومترمربع است. از این میزان حدود ۷۰ هزار هکتار آن جنگل و مرتع و ۷۲۵۰ هکتار زیر کشت برنج و ۳ هزارو ۹۸۳ هکتار اراضی باغی می‌باشد. میزان بارش سالانه باران در این منطقه ۱۰۰۰ الی ۱۴۰۰ میلی‌متر است. جاده کوهستانی ماسال به خلخال از این منطقه شروع می‌شود و جز مسیرهای جذاب برای طبیعت گردان محسوب می‌شود جاده ماسال به خلخال مسیر حرکت میرزا کوچک‌خان جنگلی به سمت خلخال بوده که در ارتفاعات «گیلوان» خلخال بر اثر کولاک درگذشت.

شهرستان ماسال با مساحت ۶۳۳ کیلومتر مربع و ارتفاع ۸۰ متر بالاتر از سطح دریا، دومین شهرستان مرتفع استان گیلان پس از رودبار محسوب می‌گردد.

شهرستان ماسال که قبلا جزئی از منطقه وسیع تالش بود در سال ۱۳۷۶ مستقل و به شهرستان تبدیل شد که شامل دو بخش: مرکزی و شاندرمن، چهار دهستان: شاندرمن، شیخ نشین، حومه و ماسال ونیز ۹۸ آبادی است که از این تعداد ۱۲ آبادی خالی از سکنه است. براساس سر شماری ۱۳۹۵جمعیت این شهرستان بالغ بر ۵۲٬۶۴۹ نفر است که از این تعداد ۲۳،۶۳۰ نفر در شهر و بقیه ساکن روستاها هستند.

مزارع ماسال

شهرستان ماسال با دارا بودن ۷۲۵۰ هکتار اراضی شالیزاری و ۴۵۹ هکتار اراضی باغی از نظر کشاورزی و تنوع محصول از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا مستعد بودن خاک سبب شده‌است که انواع محصولات باغی و زراعی در شهرستان کشت گردد؛ که مهمترین محصول این شهرستان برنج – باقلا – مرکبات – آلوچه (گوجه سبز کلمه درستی برای جایگزینی نیست) – سبزیجات و غیره می‌باشد. در ضمن مردم این منطقه پس از برداشت برنج به کشت دوم تمایل زیادی داشته و محصولاتی چون شبدر و … جهت تمکن اقتصادی کشت می‌نمایند. ضمناً در شهر ماسال بازار هفتگی در روز شنبه و در بخش شاندرمن روز پنج شنبه برگزار می‌گردد که دارای رونق فراوان است. علاوه بر کشاورزی، دامداری شهرستان با دارا بودن بیش از ۲۵۰ هزار واحد دامی سنگین و سبک یکی از مهمترین تولیدکنندگان فرآورده‌های دامی از جمله گوشت قرمز – گوشت مرغ- پنیر – کره – شیر – لر (ماده غذای بسیار خوشمزه و پر کالری که ترکیبی از شیر و آب پنیر می‌باشد)، ماست و پشم و پوست و … که در سطح استان از شهرت خوبی برخورداراست، می‌باشد. همچنین پرورش زنبور عسل در شهرستان ماسال رایج و عسل طبیعی این شهرستان نیز معروف است. آب وهوای شهرستان ماسال این منطقه به دلیل کوهستانی بودن دارای زمستانهای گرم و با درصد رطوبت بیشتر از ۷۵درصد می‌باشد. بیشترین رطوبت در شهریور ماه مشاهده می‌شود.

روستاهای ماسال

از روستاهای شهرستان ماسال می‌توان به آهکلان طاسکوه ، و شمه‌سرا، خانقابر، شالما، لوحه سرا، چسلی، کوچکام،لیپا و… را نام برد که هر کدام از این روستاها زیبایی خودش را دارد. اغلب روستاییان کشاورز برنج هستند و در کنار کشاورزی دام‌پروری نیز انجام می‌دهند.

در شهرستان ماسال بیش از ۱۷ غار بزرگ و کوچک وجود دارد که بزرگ‌ترین آن‌ها غار آویشو است که بین مناطقی همچون تالی بنه، انده چو و خماسون در بستر دره‌ای کم‌آب قرار دارد. این غار شگفت‌انگیز که در حوزه جغرافیایی بخش شاندرمن شهرستان ماسال واقع شده و همچنین از بزرگترین غارهای گیلان و در نوع خود یکی از کم نظیرترین غارها در سطح کشور است. تا کنون تا ۲۰۰۰ متری این غار پیمایش شده‌است

این شهرستان دارای محدوده‌های کوه پایه‌ای، جنگلی و مرتعی می‌باشد. آب و هوای آن در ناحیه جلگه ای، مرطوب و در ناحیه کوهستانی، نیمه مرطوب کوهستانی است.

از مشاهیر این شهر میتوان به فردین معصومی و انامقلی ماسالی اشاره کرد

پراکندگی مردم تالش در استان‌های ایران

مردم این شهرستان به زبان تالشی سخن می‌گویند.

داشتن فالوور برای چه کارهایی در ماسال مناسب است ؟

مدیران رستورانها ، فروشگاه ها ، غذاخوریهای داخل شهر ، مغازه ها ی و بوتیک های فروش البسه ، مدیران سایتهای گردشگری و فروشگاهی ، مجتمع های آموزشی و ….. در تمامی زمینه ها می توانند با خرید فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام خود به رشد پیج کاری خودشان و افزایش مشتریانشان کمک کنند

در زمینه ی گردشگری بسیار مناسب خرید فالوور برای پیجهای اینستاگرام می باشد .

نحوه سفارش و خرید فالوور در ماسال

در صورتی که نیاز به افزایش فالوور واقعی و فعال اینستاگرام دارید پیشنهاد تیم ما  این است که از ربات افزایش فالوور واقعی اینستاگرام سایت خریدفالوور.آی آر استفاده کنید .

جهت خرید فالوور ایرانی ارزان  از قسمت تماس با ما با مدیریت سایت ارتباط برقرار کنید و جهت سفارش و درخواست فالوور واقعی اقدام کنید

 

سوالات متداول درباره ی سفارش فالوور اینستاگرام

 

آیا باید بعد از سفارش  ، باید اکانت اینستاگرام خود را از حالت خصوصی خارج کنم ؟

 

پاسخ : نخیر ، نیازی نیست

 

چقدر طول میکشد تا افزایش فالوور پیج ام انجام شود؟

 

پاسخ : زمان انجام سفارش و انجام درخواست بستگی به تعداد فالوور درخواستی بستگی دارد

سعی می شود در کمترین زمان ممکن صورت پیرد و جای هیچگونه نگرانی نیست

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *