Share this post on:

نحوه ی بازگردانی اکانت اینستاگرام

در صورت غیرفعال شدن یا حذف شدن اکانت اینستاگرام چگونه بازگردانی اکانت اینستاگرام را انجام دهیم

اینستاگرام در مورد بستن حساب کاربری به نوعی استاد بزرگ است. شاید قوانین را زیر پا نگذاشته باشید، اما اینستاگرام همچنان حساب شما را مسدود کرده است. این موضوع به دلیل سیستم منفی اینستاگرام است. بنابراین برای بازگردانی اکانت اینستاگرام چه باید کرد؟ نحوه بازگردانی اکانت اینستاگرام خود را در 9 مرحله ساده به شما آموزش می دهیم.

در این آموزش توضیح می دهیم که چه اتفاقی برای کاربر افتاده است و اقداماتی که برای بازگرداندن حساب خود انجام داده است.

اولین روز در بازگردانی اکانت اینستاگرام :

زمانی که می خواستم وارد صفحه اینستاگرام خود شوم، پیامی مبنی بر نقض قوانین دریافت کردم. اما من هیچ یک از قوانین اینستاگرام را زیر پا نگذاشتم. فقط 5 عکس در صفحه به اشتراک گذاشته شد و یک هفته از ایجاد صفحه می گذشت و من 300 فالوور داشتم.

خطای دریافتی به شرح زیر است، صفحه اینستاگرام شما به دلیل نقض قوانین بسته شده است. آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام داده شده است.

“Your account has been disable for violation our terms. Learn how you may be able to restore your account”

بازگردانی اکانت اینستاگرام

بر روی [Load more] کلیک کردیم و 4 صفحه دیگر را بررسی کردیم.

بازگردانی اکانت اینستاگرام

بررسی اینستاگرام

من در مرحله بررسی اینستاگرام بودم. اما وقتی به پایان رسیدم، متوجه شدم که چیزی اشتباه است. فرآیند تجدیدنظر طراحی شده در اینستاگرام وجود ندارد.

بخشی از فرآیند بازگردانی اکانت اینستاگرام مستلزم ارائه مستندات صفحه اینستاگرام خود است. اما با انتخاب فایل، نرم افزار از کار می افتد. من بارها روی این موضوع امتحان کردم فایده ای نداشت.

فکر می‌کردم بازیابی اکانت اینستاگرام در رایانه و وب‌سایت اینستاگرام ممکن است کار کند، اما متأسفانه اگر اطلاعات ورود من در وب‌سایت درست باشد، خطای اطلاعات کاربر نادرست برگردانده شد و بسیاری از تلاش‌ها در اینجا جواب نداد.

من به صفحه راهنمای بازیابی اکانت اینستاگرام رفتم. در این صفحه آمده است:

پیام از طرف اینستاگرام

“شما می توانید با باز کردن برنامه، وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود و دنبال کردن راهنما درخواست تجدید نظر کنید.”

“you may be able to appeal the decision by opening the app, entering your username and password and following on-screen instructions”

بازیابی پیج اینستا

راهنمای اینستاگرام من را به همان صفحه مشکل می برد. این روند در دستگاه ها و رایانه های دیگر دنبال شد، اما بازیابی حساب اینستاگرام هنوز به درستی کار نمی کند.

من در گوگل ویدیویی را جستجو کردم که آن شخص گفت:

“من اکانت اینستاگرام خود را به عنوان صفحه هک شده گزارش کردم و پس از 24 ساعت صفحه اینستاگرام من فعال شد”

در این مورد صفحه مربوطه را پیدا کردم و اطلاعات را پر کردم.

مدت کوتاهی بعد، یک ایمیل از اینستاگرام دریافت کردم. در این ایمیل از من خواسته شد که مدرکی مبنی بر مالکیت صفحه و کسب و کار ارائه دهم.

بازیابی اکانت اینستاگرام

من مدارکی را که دارم پیوست کردم و در ایمیل پاسخ ارسال کردم. حالا باید صبر کنم.

روز دوم از بازیابی اکانت اینستاگرام

24 ساعت از ارسال مدارک می گذرد، من همچنان سعی کردم به صفحه اینستاگرام خود وارد شوم اما همچنان با همان خطای مسدود کردن حساب مواجه شدم.

یک ساعت بعد ایمیل دیگری از اینستاگرام دریافت کردم که از من می‌خواست ثابت کنم که شخص مرتبط با حساب کاربری هستم.

بازگردانی پیج اینستا

در این ایمیل از من خواسته شد که نام کاربری، نام و نام خانوادگی و کد ضمیمه شده به ایمیل را روی یک کاغذ دست نویس بنویسم، سپس آن را با دو دست بگیرم و از صفحه و من عکس بگیرم. صورت. برای شروع فرآیند بازگردانی اکانت اینستاگرام، به صورت واضح آماده شده و با فرمت jpeg در ایمیل پاسخ ارسال کنید.

من آن را بلافاصله انجام دادم

بازگردانی اکانت اینستا

روز سوم از بازیابی اکانت اینستا

من یک ایمیل دیگر از اینستاگرام دریافت کردم، اما این ایمیل شبیه ایمیل اصلی بود و از من خواست که سندی برای اثبات وابستگی خود به این کسب و کار ارسال کنم. ما مجوز کسب و کار خود را دوباره ارسال کردیم.

ساعتی بعد ایمیلی مبنی بر تمدید اکانت اینستاگرام ما دریافت کردیم و اکانت اینستاگرام ما دوباره فعال شد.

بازگردانی پیج اینستاگرام

9 مرحله برای بازگردانی اکانت اینستاگرام

در اینجا به وضوح توضیح داده‌ایم که برای بازگرداندن حساب اینستاگرام خود باید چه کاری انجام دهید.

“توجه داشته باشید که این مراحل برای حساب های حذف شده کار نمی کند. اگر قوانین را زیر پا بگذارید، احتمالا حساب شما حذف می شود و نمی توانید آن را دوباره فعال کنید.”

اگر هنگام ورود به صفحه اینستاگرام خود این پیام را مشاهده کردید، مراحل زیر را دنبال کنید تا حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

بازگردانی اکانت اینستا

1. به یاد داشته باشید که این یک فرآیند بررسی است و باید چندین بار آن را انجام دهید، هیچ تضمینی برای بازگرداندن حساب اینستاگرام شما وجود ندارد اما با دنبال کردن این مراحل می توانید امیدوار باشید.

2. در پیام داده شده بر روی [Load more ] کلیک کنید.

3. صفحه جدیدی باز می شود که در آن به شما گفته می شود حساب کاربری شما به دلیل نقض قوانین غیرفعال شده است. روی دکمه “به ما اطلاع دهید” در پایین صفحه کلیک کنید.

4. در صفحه ای که میاد میگه “اگر فکر میکنی اکانتت به اشتباه بلاک شده…”.

اگر حساب شما یک حساب تجاری است، روی بله و اگر یک حساب شخصی است، روی خیر کلیک کنید.

5. سپس ادامه دهید و اطلاعات را پر کنید، کشور آمریکا را انتخاب کنید و با دقت فیلدهای مورد نیاز باقی مانده را پر کنید. یک اشتباه تایپی جزئی می تواند کل فرآیند بازگردانی حساب اینستاگرام شما را پیچیده کند.

6. توجه در بازیابی پیج اینستاگرام :

هیچ فایلی را ضمیمه نکنید، فقط فرم را پر کرده و ارسال کنید، این برای من جواب داد.

7. کمی صبر کنید (24 تا 72 ساعت)، باید ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده باشید که از شما می خواهد عکس خود را با نام کاربری، نام کامل و کد ارسال کنید.

8. سپس ایمیل دیگری از اینستاگرام دریافت خواهید کرد که در آن مدرکی برای اثبات ارتباط شما با صفحه درخواست می کند، همین حالا این کار را انجام دهید.

9. اگر به نتیجه نرسیدید، این کار را چندین بار تکرار کنید. این روشی است که می توانید اکانت اینستاگرام خود را ثبت کنید.

ایده های دیگر برای بازگردانی حساب اینستاگرام

اگر موارد بالا برای شما کار نکرد، ناامید نشوید، ممکن است تا ۱۴ روز طول بکشد تا حساب شما دوباره فعال شود. موارد زیر می توانند به شما کمک کنند تا اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید یا سرعت فعال سازی حساب اینستاگرام خود را افزایش دهید.

ایده اولیه

این ایده توسط شخصی به نام تامی کو پیشنهاد شد:

“من توانستم اکانت خود را در عرض 7 روز با ارسال یک پیام مستقیم در فیس بوک به کارکنان اینستاگرام بازگردانم.”

من افرادی را پیدا کردم که در اینستاگرام در فیس بوک کار می کنند و از کار خود مطمئن هستند و سپس ایمیل زیر را ارسال کردم.

نوشته ی ارسالی به ایمیل

سلام ____، نام من تامی است و اینستاگرام من به طور تصادفی به دلیل “عملکردن مانند دیگران” غیرفعال شد. من شما را دیدم که در فیس بوک کار می کنید، امیدوارم بتوانید از چند ثانیه از روز برای بازگرداندن حساب کاری خود به من کمک کنید، این بخشی جدایی ناپذیر از موفقیت تجاری من است. من یک هفته است که سعی می کنم دوباره دسترسی پیدا کنم و FB/IG به پیام ها و اعتراضات من پاسخی نداده است. اگر بتوانید به من کمک کنید و با افراد مناسب ارتباط برقرار کنید، واقعاً متشکرم.

من این درخواست را برای 50 نفر ارسال کردم و یکی از آنها ایمیلم را از من خواست و در کمال تعجب 3 روز بعد مراحل تمدید اکانت اینستاگرامم کامل شد.

ایده 2:

این فرآیند برای کاربر دیگری کار کرد و با موفقیت حساب اینستاگرام او را بازیابی کرد.

“من با یک حساب کاربری دیگر در اینستاگرام وارد شدم و مشکلم را در قسمت تنظیمات و گزارش مشکل بیان کردم. البته صفحه اینستاگرام من مربوط به فیس بوک بود و یک صفحه تجاری بود. اینستاگرام پس از ارسال شکایت برای من ایمیل ارسال کرد. و من آن را ارسال کردم. مدارک لازم و بعد از مدتی اکانت اینستاگرامم برگشت.

ایده 3

بعد از اینکه یکی از کاربران اکانت اینستاگرام خود را غیرفعال کرد مدام از هشتگ #اینستاگرام و ذکر @instagram گلایه و مشکل خود را ابراز می کرد و 2 هفته بعد اکانت اینستاگرامش به حالت عادی بازگشت. شاید اینستاگرام به توییتر شما توجه دارد!

ایده 4

مشکل خود را در انجمن های فیس بوک مطرح کنید. فیس بوک و اینستاگرام متعلق به یک شرکت هستند و این ممکن است برای شما مفید باشد و ممکن است منجر به بازیابی حساب اینستاگرام شما شود.

نکته: ممکن است از شما خواسته شود که مشکل را با اینستاگرام به اشتراک بگذارید، اما می توانید هر کاری را امتحان کنید. از دست دادن بیشتر از یک صفحه ضرری ندارد.

https://www.facebook.com/help/community/ask/

ایده 5

به support@instagram.com پیام دهید، آخرین دلیلی که گفته می شود این است که این ایمیل بسیار اسپم است و اینستاگرام به اندازه کافی به ایمیل های ارسال شده اهمیت نمی دهد.

همچنین توجه داشته باشید که نرم افزاری به نام «نرم افزار بازیابی اکانت اینستاگرام» وجود ندارد. برای بازگردانی اکانت غیرفعال شده اینستاگرام باید همین مسیر را طی کنید و فقط اینستاگرام توانایی بازگردانی اکانت شما را دارد.

خوب ! روش های بازگردانی حساب اینستاگرام را بررسی کردیم. پس چگونه از غیرفعال شدن اکانت اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟

بی رحمی اینستاگرام

اینستاگرام در این مواقع کمی بی رحم است که در این صورت یک اشتباه کوچک می تواند اکانت اینستاگرام شما را غیر فعال کند. در اینجا لیستی از مواردی است که اینستاگرام به آنها حساس است و ممکن است زیاد به آنها توجه نکنید. همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و سعی کنید اجازه ندهید اکانت اینستاگرام شما مسدود شود زیرا پس از آن بازگردانی حساب اینستاگرام شما آسان نخواهد بود.

1. اگر به تازگی اکانت اینستاگرام خود را ایجاد کرده اید، بلافاصله پست های دیگران را لایک و کامنت نکنید، این کاری است که اکانت های اسپم انجام می دهند. اول از همه تا 10 عکس برای خودتون بفرستید و این کار را در 2 ساعت انجام ندهید و 3 روز طول بکشید. پس از 1 هفته، می توانید به طور معقول پست های دیگران را لایک و لایک کنید و برای آنها نظر ارسال کنید.

2. جزئیات نمایه خود، از جمله تصویر نمایه و بیوگرافی خود را تکمیل کنید. اجازه ندهید اینستاگرام فکر کند شما یک فرد غیر واقعی هستید.

3. ارسال عکس را متوقف نکنید! این همان کاری است که ارسال کنندگان هرزنامه انجام می دهند. حداقل هر 2 هفته یکبار پست کنید تا اکانت اینستاگرام شما بسته نشود.

4. زیاد دوست نداشته باشید، قطعا شما را خسته می کند. حد مجاز 350 لایک در ساعت است اما توصیه می کنیم از 100 بالاتر نروید.

دقت در فالوو کردن مخاطبین

5. بسیاری از افراد را به طور همزمان دنبال نکنید، دنبال کردن افراد به طور همزمان می تواند به شما آسیب برساند. سعی کنید این مقدار را منطقی کنید. فالوورهای پنل او، طی سال ها آزمون و خطا، مقادیر پیش فرضی را که او برای افزایش فالوورهای اینستاگرام خود تعیین کرده بود، تعیین کردند. توصیه ما این است که پس از خرید فالوور را تغییر ندهید.

6. کامنت های تکراری ارسال نکنید، اینستاگرام کامنت های تکراری شما را شناسایی می کند و شما را به خاطر آن جریمه می کند.

7. افرادی که شما را فالو نمی کنند در پست های دیگران ذکر نکنید مگر اینکه شما را منشن کنند. این می تواند در مورد مسابقاتی که معمولاً در اینستاگرام برگزار می شود و از شما می خواهند چند نفر را منشن کنید اتفاق بیفتد.

رعایت این موارد و بسیاری موارد خاص دیگر باعث ایمن شدن اکانت اینستاگرام شما می شود و نیازی نیست هر بار با خیالی آسوده اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

Avatar payam tahmasebi

Author: payam tahmasebi

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *