6 دلیل برای اهمیت بازاریابی در اینستاگرام چیست ؟
6 دلیل برای اهمیت بازاریابی در اینستاگرام مقاله ی امروز ما در مورد این اپلیکیشن ضروری می باشد ، پس در ادامه با ما همراه باشید
اینستاگرام یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی است و هر بازاریاب که هنوز از آن استفاده نکرده باشد، فرصت بزرگی را از دست داده است. چه در حال تبلیغ یک شرکت بزرگ، یک شرکت کوچک یا برند شخصی خود باشید، باید بازاریابی اینستاگرام را در استراتژی های بازاریابی خود بگنجانید. اگر از اهمیت اینستاگرام مطمئن نیستید، ۶ دلیل برای آن را برای شما آماده کرده ایم.
1. اینستاگرام مرکز داستان سرایی است
مردم داستان را دوست دارند. ما با افسانه ها بزرگ می شویم و پیچ و خم های اخبار سلبریتی ها را دنبال می کنیم و گاهی در آن غرق می شویم. استوری تنها بخشی از زندگی انسان است و اینستاگرام مرکز استوری های روزانه است. از نقطه نظر تجاری، گفتن یک داستان جالب یک راه عالی برای ارتباط عاطفی با مخاطبان است.
ایجاد محتوای بصری بهترین راه برای دستیابی به مخاطب و ارتباط با مشتریان بالقوه است. مشتری ممکن است هدف بازاریابی بلندمدت شما باشد تا یک رویکرد متمرکز بر محصول. با در نظر گرفتن این موضوع، مهم است که فقط به تبلیغ محصول خود فکر نکنید، بلکه بر احساسات و علایق افراد در اینستاگرام تمرکز کنید.
2. محتوای بصری برای بازاریابی شما بسیار مهم است
عکسها قانعکنندهترین مورد در وبسایت ها هستند و عکسهای پیوست شده 650 درصد بیشتر از پستهای متنی درگیر میشوند. به همین خاطر است که اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تعامل با طرفداران شما و آماده سازی آنها برای ماندن بیشتر و بازگشت به پیجتان است.
با استفاده از تصاویر در اینستاگرام به راحتی می توانید نظرات مشتریان خود را درک کنید و برنامه ریزی دقیق تری برای محصولات آینده داشته باشید.
3. با بازاریابی اینستاگرام می توانید به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید.
اینستاگرام با بیش از 700 میلیون کاربر ماهانه، مخاطبان زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. هنگام ارسال پست در اینستاگرام، هشتگ ها بهترین راه برای ارائه محتوا به افرادی است که آن محتوا را می خواهند. همچنین می توانید بودجه ای را برای تبلیغات اینستاگرام خود اختصاص دهید تا نتایج بهتری بگیرید.
4. شما یک فرصت عالی برای ارتباط با جامعه دارید.
اینستاگرام در واقع بیشترین تعامل را در بین تمام شبکه های اجتماعی دارد. در واقع، تعامل افراد با یک برند در اینستاگرام بیشتر از سایر پلتفرم ها نشان می دهد که اینستاگرام محلی برای اشتراک گذاری محتوای برند مناسب تر از سایر شبکه های اجتماعی است.
برای شروع و ایجاد تعامل، افرادی را دنبال کنید که به تجارت شما علاقه مند هستند.
برای جذب عمدی افرادی که به کسب و کار شما را ترجیح می دهند و روند افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما آسان تر می کند، می توانید یافتن آنها را به فالوورهای خود بسپارید.
همچنین می توانید از هشتگ ها برای شروع و پیوستن به تعامل با افرادی که به موضوع شما علاقه دارند استفاده کنید. به یاد داشته باشید که جذب افراد به تنهایی برای شما کارساز نخواهد بود و باید بتوانید با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از ربات فالوور اینستاگرام برای ایجاد این لینک استفاده کنید و با ارسال دایرکت خودکار و استفاده از سیستم لایک خودکار با کاربران خود که مشتریان آینده شما هستند تعامل داشته باشید.
به یاد داشته باشید که تعامل صحیح با کاربر مهمترین اصل در بازاریابی اینستاگرامی است و تعامل صحیح تبدیل به یک مشتری واقعی و وفادار می شود.
5. استفاده طلایی از بازخوردها در اینستاگرام
به عنوان یک بازاریاب باهوش، مطمئناً دیدگاههای ارائه شده در مورد برند خود را دنبال کرده و رقبای خود را نیز بررسی خواهید کرد. اما آیا می دانید رقبای شما در اینستاگرام چه می کنند و در مورد برند شما چه می گویند؟
چه بخواهید چه نخواهید، برند شما در اینستاگرام است. مردم مدام در مورد محصولات نظر می دهند و رقبای شما در مورد شما صحبت می کنند. شما نباید این بازخورد را نادیده بگیرید. بسیار مهم است که در این زمینه باشید، با مشتریان و خریداران محصولات خود ارتباط برقرار کنید و رقبای خود را از حضور خود آگاه کنید. یکی از اهمیت های بازاریابی اینستاگرام توجه به بازخورد و پاسخ به نظرات در مورد برند و محصولات شماست.
6. یک راه خوب برای بررسی دقیق رقبا
ممکن است قبلاً در اینستاگرام بازاریابی نکرده باشید، اما برای رقبای شما اینطور نخواهد بود. از اینستاگرام برای دنبال کردن رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که آنها چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و چگونه تبلیغات می کنند. البته می توانید فالوورهای هدفمند را از فالوورها خریداری کنید و خیال خود را از جذب افراد راحت کنید و فقط به ایجاد محتوای مناسب و جذب کاربران فکر کنید.
رقبا همچنین می توانند ظاهری عالی برای تعامل و ایجاد محتوا به شما ارائه دهند. بررسی کنید که آیا آنها در حال اجرای یک مسابقه هستند یا از استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرام خود استفاده می کنند. این به شما دیدگاه خوبی برای پیشبرد اهداف خود در اینستاگرام می دهد.
خوب ! پس شروع کن! صفحه اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربران، نحوه ارسال پست ها و راه های تعامل و ماندن با کاربران خود ایجاد کنید. اگر در ابتدای کار از پیدا نکردن فالوور می ترسیدید، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله بگذرید.